Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Jag och min familj har just kommit hem från Friday Attityde där vi har tillbringat jul och nyårssemestern. Vi har haft två helt underbara veckor här, mycket tack vare detta härliga hotell med sin fantastiska personal. Hotellet var jättefint med fina rum och härlig strand. Maten har varit bra, men vill ni ha något extra beställ deras specialmeny!

Om ni ska åka hit, beställ all inclusive, då det finns inte så många andra ställen att ta sig till på kvällarna. Hotellets All inclusive är jättegenerös, i princip allt ingår!

Bästa utflykten var simning med delfiner hos Pascal på Dolphin Encounter, grillad hummer på stranden och fin snorkling. Helt otroligt häftigt!

Det bästa med hela resan har varit den fantastiska personalen som har tagit hand om oss på ett helt outstanding sätt! Ett extra tack till Avinash/jultomten, Pinky, Manav, Chantal, Cindy, Bhim, Berty, Pratima, Ruben och alla andra som gjorde vår semester oförglömlig!
Cecilia med familj

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Sissi V
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Dear Sissi,

Thank you for such a glowing review!

I am glad that our Family Members have made your stay a memorable one. We indeed give all our guests the same attention and care. Thank you also for recommending us.

Looking forward to many more happy visits,

Warmest Regards,

Omdömet skrevs 20 juni 2016

Vi bodde här en vecka i januari 2016 och är väldigt nöjda. Perfekt läge och lugn och härlig atmosfär. Inga problem alls att gå ner i varv här... Bra och rymliga rum, fin strand, trevlig personal och det enda vi har att anmärka på är att maten blev lite tråkig efter ett par dagar. Ett litet hotell kan givetvis inte ha lika stort utbud, men det kunde ha varierats lite mer från dag till dag. Om man skall bo här mer än en vecka rekommenderar jag att man går in till den närliggande byn och äter några kvällar.
Ett stort plus är att det aldrig var några problem att få solstolar, varken vid poolen eller stranden.

Tips för att välja rum: Alla rummen ligger bra till eftersom det är ett litet hotell, men rum 216-218 har havsutsikt.
  • Bodde här: januari 2016, reste med familjen
3  Tack MBornh
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2016

Dear MBornh,
Thank you for reviewing your recent vacation. I am happy to read that you have enjoyed your holiday among us and that we could offer you a great experience of Mauritius.
Thank you also for recommending the hotel and for your kind appreciations towards the staff. I have taken good note of your constructive comments on the variety of meals. Please be assured that this is something that we are continuously working on.
Looking forward to welcoming you again in the future,
Best Regards,

Omdömet skrevs 3 april 2016 från mobil enhet

Var 13pers som bodde på Friday Attitude 10-17/3. Syftet med resan var vårt bröllop. Det kunde inte blivit mer fantastiskt! Tack Fawaaz, Avinash, Rupert och alla andra i personalen för allt ni gjort för oss. Kontakten innan, hjälp med "pappersarbete", all fantastisk dekoration, middag, tårta mm. Allt var magiskt! All personal är fantastisk!
Hela vistelsen var underbar och vi alla hade en toppensemester, stora som små. Perfekt hotell såväl för barnfamiljen som för par. Gemytligt och personligt!
Familjerummen är jätterymliga och fina. Även dubbelrummen.
Maten var bra och välsmakande. Det enda som vi saknade lite var mer frukt och grönt, och glass under dagen. Hade varit toppen om det fanns glass till försäljning på hotellområdet.
Men som sagt, vi är så nöjda och enorm tacksamma för allt ni gjorde för oss och vår bröllopsdag! Tack!

Bodde här: mars 2016, reste med familjen
Tack Daydream584981
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2016

Dear Kristin,
Thank you for this wonderful review, and congratulations on your recent wedding!
All the Family members and I rejoice that we have lived up to your expectations, especially give this unique and special occasion.
We do our best to uphold the high standards of all Attitude hotels, and your kind words will surely be a great encouragement for us to keep it up.
We look forward to welcoming you on your first wedding anniversary with the Friday Attitude family.
Warmest regards,

Omdömet skrevs 16 mars 2016

Vi var där nyår 2015 . Förvånansvärt trevligt hotell i mellanklass. Vi vistades 2veckor på detta hotell. Hade önskat lite mer variation på buffematen annars var det rent och trevlig personal både i restaurangen och receptionen. Synd att baren vid receptionen inte var öppen utan endast strandbaren. Utflykt till theodlig och en romfabrik var en trevlig utflykt. Annars njöt vi mest av sol och bra på vår lilla strand vid hotellet. Kan rekommendera detta hotell om man vill ha en lugn och rofylld semester.

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack EvaB8
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2016

Dear EvaB8,
Thank you for these wonderful words that I have already shared with all our Family Members. I am glad that we could make your holiday one to be cherished and remembered. This is a great motivation for all of us to keep up the good work to make all our guests happy.
Looking forward to many more happy visits,
Warmest Regards,

Omdömet skrevs 22 februari 2016

Detta är ett av de trevligaste hotellen vi har bott på! Förhållandevis litet och familjärt med en personalstyrka som verkade trivas gott. Glada och trevliga, förstklassig service. Härligt rum med havsutsikt. Fin strand. Maten var ok men inte mer, all inclusive har ju sin begränsade charm, men de gjorde sitt bästa och hade bordsservering tre dagar av sju. Vinet som ingick var förskräckligt men de gjorde goda drinkar i baren :-). Det är ju en bit till andra restauranger så det blir lätt att man stannar även på kvällen. En vecka där var helt ok.

Tips för att välja rum: Vissa rum vetter mot poolen, andra ligger närmare stranden, så försök få rum där det passar er bäst. Inga avstånd.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Anna H
H0tels_Management, General Manager på Friday Attitude, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2016

Dear Anna H.,

Thank you for this great feedback on your vacation!

I am happy to read that you have enjoyed your holiday among us. Thank you also for recommending the hotel and for your kind appreciations towards the team.

I have taken good note of your constructive comments on the drinks, and will take it into consideration when we update our wine list.

Looking forward to welcoming you again in the future,
Best Regards,