“Meat to die for!”

Rankad som nr 2 av 41 Restauranger i Trou aux Biches
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2017

Här hittar du i toppklass bästa köttet på Mauritius, extra plus för att man kan välja vikten på köttet.
Laid back atmosfär och super trevlig familj som styr stället.
Prisklassen för en grym oxfilé landar på 850 Rs (ca 240 kr) MEN det är så värt det!!
Surf & Turf för 1350 Rs är VÄRLDSKLASS, oxfilé & jätteräkor.
Men finns givetvis mer att äta i prisklasser medel; dom har en galet lång hamburgermeny, 25 st olika att välja mellan.
Så hit är verkligen ett måste om du är en meat lover.
P.s Dom har stängt på måndagar ;)

Tack SwedenSofia

Omdömet skrevs 23 februari 2017 från mobil enhet

Gillar man mat med lite styrka ska man ta en Texas burger. Två lager med jalapeno gör susen. Servicen är riktigt bra. Enda nackdelen är att pommen kostar extra. Hade den ingått i priset hade det varit en prick till i betyg.

Tack Bo M
Omdömet skrevs 7 februari 2017

Riktigt bra kött och hamburgare till ok priser. Mycket bra service och väldigt trevlig personal. Mysig miljö.

Tack Niklases
Omdömet skrevs 22 januari 2017 från mobil enhet

Vi va där 5-6 gånger bland annat på nyårsafton , underbar mat och dryck och lika underbar ägare .
Fredrik

Tack fj_77
Omdömet skrevs 20 januari 2017 från mobil enhet

Enkel men trevlig och mycket prisvärd restaurang med fantastiskt kött (från Sydafrika). Vår värd var sydafrikan liksom kocken, hans hustru, och båda var trevliga och serviceminded.

1  Tack Birgit N

Resenärer som tittade på Cafe International tittade också på

Mauritius, Afrika

Grand Baie, Distriktet Riviere du Rempart

Besökt Cafe International? Berätta vad du tyckte!