“Bästa lunchen”

Cabanne des Fruits de Mer
Rankad som nr 7 av 41 Restauranger i Trou aux Biches
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat vad man än väljer på menyn, mycket vänlig personal som hjälper en med vad man än önskar. Tar lite tid att få maten, men som många andra skriver det är väl värt väntan.
Hey varför stressa det är semester!

Tack Excursion727265

Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Bra ställe att köpa mat nära stranden. Gott och stora portioner. Det tar lite tid att få maten men den är väl värd att vänta på.

Tack Mille70
akash00, Owner på Cabanne des Fruits de Mer, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2017

Thanks

Omdömet skrevs 10 januari 2016 från mobil enhet

Utmärkta o billiga luncher om du är på stranden. Eller varför ta hem en middagspåse om du inte orkar äta ute? Det tar lite tid men så tillreds maten på beställning. Den turkosa hyddan bredvid är oxå bra.

Tack Valle68
Omdömet skrevs 28 november 2015

Precis vid havet ligger en inte allt för stort hus/kiosk som vad vi förstår bedrivs av den yngre generationen som har känslan att göra en god middag när vi var där. Vill du ha lobster till mat så måste du beställa den dagen innan men de har också mycket annat smått och gott. Du kommer inte att bli besviken.

Tack Bengt J
Omdömet skrevs 16 mars 2015

När du tillbringar en dag på stranden så gå hit och köp din lunch, du blir inte besviken! Maten är både god och billig, du äter för långt under 50 kr.

1  Tack gusnd
akash00, Owner på Cabanne des Fruits de Mer, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2015

thank you sir

Resenärer som tittade på Cabanne des Fruits de Mer tittade också på

Trou aux Biches, Distriktet Pamplemousses

Besökt Cabanne des Fruits de Mer? Berätta vad du tyckte!