“Fantastisk semester”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Trou aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa
Rankad som nummer 1 av 10 hotell i Trou aux Biches
Omdömet skrevs december 21 2017 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med superläge mitt på stranden. Jättefina rum med allt vad man behöver för en lyxig semester. Underbar mat i alla restauranger med otrolig service. Det märks att personalen trivs vilket gör vistelsen ännu mer avkopplande. Rekommenderar resorten å det varmaste och kommer definitivt komma tillbaka.

Bodde här: December 2017, reste i arbetet
Tack Maja R
PETITE S, Marketing Manager på Trou aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade december 22 2017

Dear Maja R

Thank you so much for the wonderful and encouraging review posted regarding the location, wonderful food, and our 6 restaurants and as you mention also the incredible service provided by our Artisans.

We believe all of our team members are truly our biggest strength and I shall be passing on your compliments to the team.

We thank you for your recommendation and are so happy to know that you will come back.

Wish you a Merry Christmas and a Happy New Year 2018.

Sylvain PETITE

Omdömet skrevs november 15 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell, invid stranden på nordvästra Mauritius. Mycket hög servicenivå, clubcars som åkte omkring och plockade upp gäster som ville åka med, själv gick jag vilse efter spabesök, men blev upplockad och fick skjuts hem till vår villa vid stranden, vi hade egen pool som småbarnen kunde leka och simma i, det var bara 30 meter till beachen..
Flera restauranger, en med buffé, alla med god mat, mestadels hög kvalité och alltid perfekt service. Bästa familjesemestern-någonsin!

Bodde här: November 2016, reste med familjen
2  Tack Tant K
Omdömet skrevs januari 10 2016 från mobil enhet

Den långsträckta strandens sand är fin som mjöl, vattnet korallfärgat o helt klart. Hotellet managers löste alla specialönskningar vi hade (två stora barnfamiljer). Enskild middag, fixade tennisskor från butik i stan i udda storlek mm. Mkt bra o trevlig personal som jobbade med vattensporter (ingår). Kände oss mkt väl omhändertagna. Storleken o mängden gäster samt viss förvirring bland servitörerna på restaurangerna drar ner betyget ett snäpp.

Bodde här: Januari 2016, reste med familjen
1  Tack Storfamiljreseledare
Omdömet skrevs januari 10 2016

Stor lyxresort med gott om utrymme för alla gäster, både i rum och på hotellområdet. Rummen är snarare sviter, med härligt stort badrum, egen solterass och i vissa (som vi valde) med egen avsvalkningspool och utsikt över havet och stranden. Servicen är dock inte riktigt i paritet med de lyxiga rummen och den mycket vackra trädgårdsomgivningen. Frukosten har lite riv och kiv över sig och personalen är långsam och lite ineffektiv. Möjligen lider anläggningen av för god efterfrågan p g a av det fina läget att man slarvar med servicen. Läget är i vart fall ypperligt och stranden är fin, dock inte lika fin som östkustens bästa. Då stranden är publik är det en del stök och bök med säljare vilket man dock undviker om man ligger på sin egen solterass där man är helt ostörd och ändå bara 30m från stranden. Maten är bra men stämningen är inte i paritet med hotellets prisklass vilket drar ned vårt omdöme. Fitnesscenter och tennisbanor höll bra klass men verkade tyvärr mest stå tomma. Vi fick känslan av att denna resort är på väg att rikta sig mot barn/tonårsfamiljer och större sällskap med stora plånböcker men med mindre krav på atmosfär och stil än t ex ensamma par. Omgivningarna utanför hotellet är inget att ha. Sjaskiga tältläger och skräpiga nedslitna villakvarter samt mycket trafik. Här ska man hålla sig på resorten. Närbeläget utflyktsmål var den botaniska trädgården i Pamplemousses, som definitivt var sevärt, 200MUR i inträde, Trou aux Biches är vackert och lyxigt, men den extremt höga prislappen under jul&nyår som inte riktigt stod i samklang med personalens engagemang och förmåga gör att vi nog skulle föredra något av hotellen vid Flic en Flac som solsäkert västkustalternativ. Vill man ha mer stilfullt lugn är det resorterna i det nordöstra hörnet som gäller.

• Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
1  Tack Lotta F
Omdömet skrevs november 1 2015 från mobil enhet

Spenderade en 2 veckors drömsemester med familj med 2 vuxna med 3 barn plus farmor i högklassig 3-bedroom villa med egen pool. Gott om plats. Vi ger högsta betyg till bemötande av all personal, framförallt vår personlige butler Hoomesh som ingick i priset. Serverad härlig frukost i villan varje morgon. Barnen på 3, 7 och 9 år stormtrivdes i den stora poolen vid receptionen men det fanns också många bra aktiviteter som hotellet erbjöd. Hög kvalitet på maten. Njutningsfull design och kvalitet på byggnader och trädgård.
Vacker vit strand men kanske önskvärt ändå med lite större fredad zon utan båtar

Bodde här: Oktober 2015, reste med familjen
1  Tack Stefan w
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Trou aux Biches
6,2 km bort
Victoria Beachcomber Resort & Spa
Victoria Beachcomber Resort & Sp ...
Nr 2 av 8 i Pointe Aux Piments
Paradis Beachcomber Golf Resort & Spa
54,9 km bort
Heritage Le Telfair Golf & Spa Resort
Visa priser

Besökt Trou aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Trou aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa

Adress: Coastal Road, Triolet, Trou aux Biches, Mauritius (Tidigare Beachcomber Trou aux Biches Resort & Spa)
Telefonnummer:
Region: Mauritius > Distriktet Pamplemousses > Trou aux Biches
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 1 av Spahotell i Trou aux Biches
Nr 1 av Lyxhotell i Trou aux Biches
Nr 1 av Strandhotell i Trou aux Biches
Nr 2 av Romantiska hotell i Trou aux Biches
Prisklass: 2 018 kr - 9 596 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Trou aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa 5*
Antal rum: 333
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, Ctrip TA, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Trou aux Biches Beachcomber Golf Resort & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Trou Aux Biches Resort And Spa
Trou Aux Biches Hotel Trou Aux Biches

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?