“Semester ”

Rankad som nr 13 av 39 Restauranger i Trou aux Biches
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal o mycket god mat lite dyrare kanske men det är verkligen värt det. Bra service.

Tack Christina B

Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Åt en fantastisk fisk rätt helt outstanding bra och snabb service kan verkligen rekommenderas.äter gärna där igen

Tack Rocky2015
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Ser helt oansenligt ut utifrån men supergod mat! Hemlagad pasta, grillad fisk m.m och jättetrevlig personal. Långsam service men typiskt mauritiskt :)

Tack Kajsa_gbg
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Riktigt bra mat och bra service!
Deras pizza är verkligen god och pastan är riktigt riktig bra, carbonaran är helt magisk, bästa ja ätit :)

Tack Robert B
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

De serverade god mat. Vi var där för att hämta pizza men pizzakartongerna var slut så vi fick äta där. Personalen var mycket trevlig . De som kom efter oss fick inte pizza för den var slut kl19:00 ?,. Vinet gör att de tappar på poäng. Men det var snabb service

Tack Peter K

Resenärer som tittade på La Caprese tittade också på

Trou aux Biches, Distriktet Pamplemousses

Besökt La Caprese? Berätta vad du tyckte!