“Fantastiskt god italiensk mat”

1974, da Antonio e Giulia
Rankad som nr 1 av 41 Restauranger i Trou aux Biches
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Vilka smaker! Trevlig personal! Åt på denna restaurang 3 gånger under vår vistelse och blev aldrig besvikna. Bland annat specialmemyn på julafton som var makalös. Blev dock tyvärr lite för mätta..
Ni får inte missa denna restaurang!

Tack Anneli N

Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

En trevlig restaurang som har trevlig personal. Dom serverar fantastiskt god mat!!! Har aldrig ätit godare pasta än vad jag fick här! Personalen väldigt trevlig.

Tack ErikaL1538
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Trevlig atmosfär och ett mycket vänligt familjärt mottagande. Vi valde alla olika fisk och skaldjursrätter och var mycket nöjda. Väldigt prisvärt för den nivån av service och kvalité.

Tack Mille70
Omdömet skrevs 19 maj 2016 från mobil enhet

Supertrevligt bemötande och fantastiskt välkomponerade rätter. Kommer länge att minnas den hemlagade raviolin fylld med hemgjord ost.

Tack kitesurferFredrik
Omdömet skrevs 12 maj 2016 från mobil enhet

God mat och mycket trevlig service. Helt ok priser. Enda nackdelen är läget, intill en trafikerad väg.
Temat är italienskt och de har bra utbud av Italienska viner, vilket är vår favorit "vin nation".
Vi åt trerätters, men delade på förrätten vilket inte var några problem. Generellt är portionera stora på de flesta restaurangerna, lika så på 1974, da Antonio e Giulia.

Tack Emil S

Resenärer som tittade på 1974, da Antonio e Giulia tittade också på

Mauritius, Afrika

Pointe Aux Piments, Distriktet Pamplemousses

Besökt 1974, da Antonio e Giulia? Berätta vad du tyckte!