Omdömet skrevs 8 mars 2017

Mycket trivsamt, lagom stort hotell i utkanten av Grand Baie.
Hjälpsamt, trevlig personal, som verkligen månade om oss. Ligger i en bukt, inte bästa sandstranden, men skönt när det stormade som mest. Cyklonen var de två första dagarna, men resten av tiden var vädret mycket bra.
Vi hade rummet på våning två, med utsikt över restaurang och bar, passade oss mycket bra.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack eliza6007
Vikash D, Manager på Veranda Grand Baie Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2017

Good afternoon Eliza,

Thank you for your nice review following your recent stay at Veranda Grand Baie. We are all very pleased to read that you have an excellent stay with us despite the weather. It seems that you like your room and its view on the pool. Please feel free to contact me for any future stays with us and I would be very delighted to assist you.

Sincerely.

Hotel Manager
Veranda Grand baie

Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Härligt hotel precis vid stranden, vackert beläget. Liten badstrand men tillräckligt stor för att ta sig ett dopp. Flera pooler där det fanns gott om solstolar, även vid stranden. God frukostbuffé, fanns allt. Vi hade ej mat men åt lunch några ggr och det smakade utmärkt. God service, trevlig kvällsunderhållning, vi hade turen att få fira Mauritius nationaldag med flagghissning, prova på deras mat och dryck. Rummet var trivsamt, med fin uteplats, lummigt och grönt runt omkring. Nära till stan med affärer och matställen. Är mkt nöjda med vårt val. Härlig stämning på hotellet❤️

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Mollemanick
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

Riktigt fint och välskött hotell med god man och nära till allt. Badstranden kanske är i minsta laget men tillräckligt för att kunna ta sig ett morgondopp.Bra service, men behövde inte vänta länge för att få ett bord eller drink.Rekommenderas varmt.

Tips för att välja rum: Tror nog att alla rum är bra, kanske lite hög musik på kvällarna om man bor vid poolen.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Silver40301
Omdömet skrevs 12 april 2016

Ett lite mindre hotell precis vid stranden.
Gångavstånd in till staden och bra utbud av aktiviteter både på land och i vattnet.
Ett hotell där man kände sig familjärt välkomnad.

Väldigt serviceinriktad personal som gjorde allt de kunde för att vi skulle känna oss välkomna.
Stora rymliga rum som städades varje dag. Hotellområdet är grönt och vackert och poolerna bra , dock föredrar vi stranden som även den är som en mysig del av hotellet
Samtliga måltider var väldigt bra. Ett extra plus till de rätter som grillades varje dag.
Barn blev välkomnade med öppna armar.

• Bodde här: maj 2015, reste med familjen
Tack emeliebackvall
Omdömet skrevs 25 december 2013

Bra hotell med närhet till centrum/city samt promenadavstånd till andra stränder om man inte vill vara på hotellets egen men lilla strandremsa. Taxi fanns att tillgå på alla möjliga sätt och priset var altid diskutabelt. Hotellets standard var helt ok, gott om plats vid pool, restaurang och en hel del grönområden. Strandremsan var väl inte den största och likaså synen över bukten som badparadis. Hotellets restaurang bjöd på olika menyer vid middag men de bestod till största delen av samma ingredienser men med olika namnförslag. Personal var serviceminded, kanske lite ologistiska vid middagen och rummmet var till vår belåtenhet.
Tyvärr sammanföll en del middagar med andra evenemang som hotellet hade åtagit sig, ex bröllop, födelsedagar vilket gjorde det lite rörigt vid dessa middagar och dess underhållning.
Åker gärna tillbaka men vill byter nog hotell för ett miljöombyte

• Bodde här: oktober 2013, reste som ett par
Tack Peter G