“Aldrig öppet”
Omdöme om Labonne Pizzaria

Labonne Pizzaria
Rankad som nr 2 av 5 Restauranger i Strömsnäsbruk
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Brinner hela tiden!!! Åt här ofta för ca 10år sedan men som sagt.
De introducerade kebabpizza med pommes för mig.

Tack Mattias D

Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Är en av mina favoriter när det gäller pizza bara dom bästa råvarorna och supertrevlig personal. Ett bra urval finns men det är aldrig problem att få något man själv komponerat.

Tack MatsoLillan
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Jag hade en dålig dag och ville bjuda mig själv på något extra, det gick inte på denna restaurangen.
Personal med dålig attityd kan jag vara utan och jag hoppas dom "bara" hade en dålig dag, precis som jag.

Tack Xcore
Omdömet skrevs 25 april 2016

God och fräsch mat, många olika goda pizzor men även annan mat. Bra service, gästtoalett och barnstolar finns.

1  Tack LittleLand

Resenärer som tittade på Labonne Pizzaria tittade också på

Strömsnäsbruk, Kronobergs län
Strömsnäsbruk, Kronobergs län

Markaryd, Kronobergs län

Besökt Labonne Pizzaria? Berätta vad du tyckte!