“Dagens lunch ”

Lägg till den.
Wärdshus Tranan
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Strömsnäsbruk
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Skulle inte rekommendera detta då maten vart smaklös och att efter ett akut toabesök för min dotter tappade jag aptiten.
Är ni akut hungriga skulle jag ta bensinmacken jämte.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Daniel M

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Var det med familjen och beställde planka och måste säga att den smakade riktigt bra! Lokalen är bra och har en känsla som påminner om havet.

Datum för besöket: mars 2018
Tack StefanG09
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Kvalitén är blandad på detta ställe men man blir nöjd med maten man får! Dom gör så gott dom kan i det lilla brukssamhället!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack David K
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Vi svängde in o ta nåt, beställde Hamburgare talrik! blev besviken på Köttet det var inte bra, segt!!!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Fateme Y
Omdömet skrevs 1 juli 2016

Jaa, vad ska man säga? Vet inte hur vi lyckades hamna här. Rent, men otroligt påvert och konstig lokal. Jättehungriga kom vi hit för ganska sen lunch. Dagens var fläskstekskivor simmande i sky eller tjock skinksås med pasta. Vi kollade tavlan med á la carte och bestämde oss för spett med tzatziki. Kvinnan i kassan såg alldeles chockerad ut och sa "Men det är ju á la carte!" Under tiden vi väntade fick vi ta sallad från dagens.
Det som kom in var fläskfilé på spett - gott och nylagat. Pommes till.
Det blev alltså trots allt en ganska bra lunch. Men lokalen...

Datum för besöket: juni 2016
Tack Elisabeth S

Resenärer som tittade på Wärdshus Tranan tittade också på

Strömsnäsbruk, Kronobergs län
Strömsnäsbruk, Kronobergs län

Besökt Wärdshus Tranan? Berätta vad du tyckte!