“Mycket gott!”

Lägg till den.
Wärdshus Tranan
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Strömsnäsbruk
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Var det med familjen och beställde planka och måste säga att den smakade riktigt bra! Lokalen är bra och har en känsla som påminner om havet.

Tack StefanG09

Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Kvalitén är blandad på detta ställe men man blir nöjd med maten man får! Dom gör så gott dom kan i det lilla brukssamhället!

Tack David K
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Vi svängde in o ta nåt, beställde Hamburgare talrik! blev besviken på Köttet det var inte bra, segt!!!

Tack Fateme Y
Omdömet skrevs 1 juli 2016

Jaa, vad ska man säga? Vet inte hur vi lyckades hamna här. Rent, men otroligt påvert och konstig lokal. Jättehungriga kom vi hit för ganska sen lunch. Dagens var fläskstekskivor simmande i sky eller tjock skinksås med pasta. Vi kollade tavlan med á la carte och bestämde oss för spett med tzatziki. Kvinnan i kassan såg alldeles chockerad ut och sa "Men det är ju á la carte!" Under tiden vi väntade fick vi ta sallad från dagens.
Det som kom in var fläskfilé på spett - gott och nylagat. Pommes till.
Det blev alltså trots allt en ganska bra lunch. Men lokalen...

Tack Elisabeth S
Omdömet skrevs 23 april 2016

Ett ställe jag besöker ofta i jobbet,mest för den alltid suveräna maten.Äter ofta dagens rätt eller bara en fika,det finns alltid två rätter ttill dagens och man får välja en eller båda. Alltid väldigt välsmakande buffe.Trevlig lokal och trevlig personal.

1  Tack freddie b

Resenärer som tittade på Wärdshus Tranan tittade också på

Strömsnäsbruk, Kronobergs län
Strömsnäsbruk, Kronobergs län

Besökt Wärdshus Tranan? Berätta vad du tyckte!