“Supermat.”

Lägg till den.
Wärdshus Tranan
Rankad som nr 3 av 5 Restauranger i Strömsnäsbruk
Omdömet skrevs 23 april 2016

Ett ställe jag besöker ofta i jobbet,mest för den alltid suveräna maten.Äter ofta dagens rätt eller bara en fika,det finns alltid två rätter ttill dagens och man får välja en eller båda. Alltid väldigt välsmakande buffe.Trevlig lokal och trevlig personal.

1  Tack freddie b

Omdömet skrevs 9 augusti 2015 från mobil enhet

Åt en välsmakande lasagne.
Tyvärr var den inte varm.
Konstig logistik.
Trevlig personal.
Rent och fint.
Billigt.

Tack Sonny J
Omdömet skrevs 16 april 2015

Mediumstandard på miljön i restaurangen.
Buffé serveras till ett vettigt pris och det är en välmeriterad och välbesökt restaurang bland industriarbetarna i området.

1  Tack Xcore
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Wärdshus Tranan tittade också på

Strömsnäsbruk, Kronobergs län
Strömsnäsbruk, Kronobergs län

Besökt Wärdshus Tranan? Berätta vad du tyckte!