“Ännu en riktigt bra restaurang”
Omdöme om Niki Restaurant

Niki Restaurant
Rankad som nr 106 av 183 Restauranger i Fira
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Vi har haft så många härliga upplevelser under vår resa i Santorini. Niki var inget undantag. God mat, härlig utsikt och trevligt bemötande. Generellt har vi haft väldigt bra service och trevliga människor. Så även här.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack ThomasX59

Omdömet skrevs 15 juli 2019

Lång väntan, när maten kom innehöll den mest bläckfisk, det vi hade sagt att vi inte ville ha!?

Vi kunde inte äta detta , men blev ändå tvungna att betala, gå inte dit.

Datum för besöket: juli 2019
Tack lennartl2019
Omdömet skrevs 21 juni 2019

Vi åt två ok förätter, men våra fem risotto (olika sorter) var inte något att rekommendera. Husets röda var tunt o blaskigt.
Vi kommer inte hit igen..

Datum för besöket: juni 2019
Tack Katarina N
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Fösta stället vi gick till, dom hade klassikern "bilder-på-maten-vid-ingången" bara där blir man skeptiskt. Vi chansade för utsikten där var magiskt, såg solnedgången medans vi åt. Men maten...två i sällskapet tog souvlaki, det var som att äta sten, så fruktansvärt torr. Jag tog musslor, spadet dom låg i var så tråkig och musslorna var torra och smaklösa. Tog en strawberry daiquiri, den var knallrosa och lite mjölig i konsistensen. Kändes som dom hade hällt i en färdig mix av något slag. Jag rekommenderar inte maten, gå dit istället och ta ett glas vin eller öl och kolla utsikten isåfall (inte en drink...)

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Hellaaan
Omdömet skrevs 25 juli 2015 från mobil enhet

Restaurangen har en fantastisk utsikt och väldigt trevlig personal. Maten var väldigt god och till ett bra pris. Vi var jättenöjda!

Datum för besöket: juni 2015
Tack 893camillam

Resenärer som tittade på Niki Restaurant tittade också på

Besökt Niki Restaurant? Berätta vad du tyckte!