“God lunch i bra läge”
Omdöme om Fanari Restaurant

Fanari Restaurant
Rankad som nr 63 av 184 Restauranger i Fira
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Större grupper, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket bra tsatsiki och lika bra musslor. Kycklingen med fetaosten gick också hem. Bra service med bra utsikt gjorde vår lunch bra.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack ThomasX59
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 494)

Omdömet skrevs 3 juli 2018 från mobil enhet

Grym utsikt, inte lika grym mat. Bbq ribsen var ingen höjdare, smakade som pork med en tomatsås blandat med lite barbecue.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Oscar B
Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk utsikt, fantastisk mat, fantastisk personal. Helt klart en av Santorinis pärlor med bra priser

Datum för besöket: september 2016
Tack Ebba L
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Jättegott! Prisvärt och inga lurendrejerier!
Fantastisk utsikt! Trevlig personal, jättegod lammsuvlski! Vi återkommer gärna!

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack Birsen S
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Stor restaurang med bord i flera terrasser på sluttningen mot Calderan.
Utmärkt mat om än något dyrt. Trevlig betjäning.

Datum för besöket: juni 2015
1  Tack Ingemar S

Resenärer som tittade på Fanari Restaurant tittade också på

Besökt Fanari Restaurant? Berätta vad du tyckte!