“Underbar risotto och utsikt!”
Omdöme om Strogili Restaurant

Strogili Restaurant
Rankad som nr 39 av 99 Restauranger i Oia
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 25 september 2016

Gick hit för att få en bra vy över solnedgången i Oia från takterassen. Hade inga direkta förväntningar på maten men oj vilken god kycklingrisotto vi fick in, bästa risotton jag ätit!

Tack Malin B

Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Jag och min partner bokade bord där dagen innan och när vi väl kom fram vid ca 19.30 fick vi verkligen första parkett med solnedgången precis framför oss. Maten var fantastiskt god och var mer än prisvärd med tanke på vilken helt SJUKT vacker utsikt vi fick till på köpet! Ska man till Oia och kolla solnedgången hittar man knappt ett bättre ställe att avsluta sin dag på!

Tack Linnea S
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Underbar solnedgång och bra mat, priserna är lite högre än vanligt men det är inte så konstigt då man får en underbar utsikt.

Tack 6david1985
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Fick en plats längst fram vid räcket efter att ett annat par tyckt att vinden var för hård och begett sig en trappa ner. På första parkett såg vi den vackra solnedgången. Det var verkligen blåsigt men vinglasen var tunga och stod på plats ändå. Maten var helt okej, den bästa måltiden vi fått på Santorini. Tog pilgrimsmusslor och ceviche till förrätt och grekisk sallad och kyckling till varmrätt. Sen chokladkaka. Trevlig personal också!

Tack Cecilia N
Omdömet skrevs 4 juli 2016 från mobil enhet

En fantastisk mat trevlig personal och utsökt service. Maten serveras samtidigt vilket värderas högt av oss. De har en utsikt utöver det vanliga och det är magiskt att kombinera maten med solnedgång. Ej heller speciellt dyr mat med tanke på kvalitén. Kan varmt rekommendera denna restaurang. ☀️☀️☀️

Tack PA F

Resenärer som tittade på Strogili Restaurant tittade också på

Besökt Strogili Restaurant? Berätta vad du tyckte!