“Väl värt ett besök”
Omdöme om Restaurante México en Cabo Verde - STÄNGD

Restaurante México en Cabo Verde
Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

God mat och mycket trevlig personal! Trerätters middag med vin och cocktails kostade ca. 40 euro för två personer, men då tog vi inte de allra dyraste rätterna. Mycket goda margaritas.

1  Tack alexjag84

Omdömet skrevs 3 december 2017

Här kan få riktigt billig mat.
Trevliga och roliga "påhitt" från personalen.
Helt ok mat till bra priser.

1  Tack Voven1964
Camoya, Gerente på Restaurante México en Cabo Verde, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Estimado Voven1964.

Muchas gracias por sus comentarios. Intentamos ofrecer una amplia variedad de platos, desde 1 € para satisfacer los gustos de todos nuestros clientes.

Esperamos contar de nuevo con su visita. Gracias de parte de todo el equipo de restaurante México en Cabo Verde.

Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Avslappnat ställe med riktigt god mexikansk mat, guacamolen en höjdare, för att inte tala om deras Frozen Margarita!
Värt ett besök för att få lite mer kryddad mat.

Tack alo01
Omdömet skrevs 27 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande av den varmhjärtade ägarinnan. Bra mat och fräsch trevlig inredning. Väldigt billigt och skönt att komma ifrån huvudgatan.

Tack Andreas H
Omdömet skrevs 27 februari 2016

Vi ledsnade på den ganska smaklösa maten på restaurangerna i Santa MAria och hittade hit. Gott och mysig miljö.

1  Tack badbrud

Resenärer som tittade på Restaurante México en Cabo Verde tittade också på