Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Melia.com
Hotels.com
ZenHotels.com
2 085 kr
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (7 739)
Filtrera omdömen
7 739 resultat
Medlemsbetyg
3 600
2 256
1 060
463
360
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
3 600
2 256
1 060
463
360
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 7 739 omdömen
Omdömet skrevs 26 november 2023

Trevlig personal, fräscht rum. Handdukarna kunde dock ha fått bytas oftare. Bra med pooler & nära till stranden för havsbad. Fanns mycket att välja på buffén - dock ofta samma mat - men gott! Drinkarna av olika kvalitet beroende på bartender. Upplevde Atlantis som en mycket bra restaurang. Besökte Santa Maria några gånger - vilket rekommenderas varmt. Gratisbuss dit 9.30 och hem 16.00.

Datum för vistelsen: november 2023
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack CharlieSweden
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Management Team, Owner på Meliá Dunas Beach Resort & Spa - All Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2023
Google-översättning

Dear CharlieSweden,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for the time that you have set aside to share your feedback with us and with fellow travellers online.

It has been truly a pleasure having you as our guests. We are pleased to read that you had a great vacation with us and we are glad that you enjoyed your dining experience at the Atlantis restaurant. Having said this, we would like to express our appreciation for having mentioned the positive points of our services it will motivate us to continue with our efforts.

We thank you once again for your contribution, we are already looking forward to having you as our guests again in the near future.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 mars 2023

Bo inte på detta hotell!
Balkongräcket gick sönder vilket resulterade i stort hål. Vi bodde på andra våningen. Räcket består endast av träpinnar. Livsfarlig konstruktion.

Trappräcket utanför hotellrummet gick sönder

Dålig personal
- dålig på engelska
- nonchalant attityd

Vattenbrist

Blåsmaneter i havet men ingen förvarning om detta - se foto

Rumstips: Bo inte på detta hotell
Datum för vistelsen: mars 2023
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack 359carina
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Management Team, Owner på Meliá Dunas Beach Resort & Spa - All Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2023
Google-översättning

Dear 359carina,

Thank you for evaluating our Melia Dunas while still at the hotel.

I am very sorry to read that some aspects of our services and facilities did not meet your holiday expectations. We always welcome the feedback and constructive suggestions from our guests, our Guest Services are always available at the Reception to listen to you or offer you any assistance that you may need during your stay.

We hope that you will give us the chance to change your perception about our hotel by visiting us again in the near future.

Best regards,
Melia Dunas Management Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 mars 2023 från mobil enhet

Stort och trevlig hotell.
Aldrig någon trängsel vid pool eller stranden.
Maten helt ok för att vara ett alinclusive hotell.
Boka gärna det andra restaurangerna,väldigt bra mat.
Poolerna var faktiskt riktigt bra i temperatur( jag är en stor badkruka hemma i Sverige).
Vinet också riktigt bra mot andra hotell vi varit på.

Rumstips: Glöm inte att ta med myggmedel,finns endel på kvällen.
Datum för vistelsen: mars 2023
Restyp: Reste som ett par
Tack Anna T
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Sol Dunas, Owner på Meliá Dunas Beach Resort & Spa - All Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2023
Google-översättning

Dear Anna T,

Thank you for your trust in choosing Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to share your thoughts with us and with fellow travellers via Tripadvisor.

There is nothing more rewarding than knowing that our dedication to the service excellence and to create memorable stay is appreciated. We are delighted to read such positive comments about our hotel, since it is our pleasure to know that you felt at home with us during your holiday.

We hope that we can look forward to welcoming you and your family as our guests again in the not so distant future.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 mars 2023

Vi reste över jul med barn och barnbarn. Vi har varit på Kap verde tidigare och hade väldigt goda minnen från det. det här var sådan skillnad mot tidigare boende. Smutsiga rum som dessutom var ostädade vid ankomst och handdukarna var inte bytta. Det tog ett dygn att få byta och få ordning på vår resa. Ingen hade dessutom säkerställt att vi fick den rumstyp som vi hade betalat för. Inte roligt när man reser med små barn och behöva rodda med sådant på julafton. Maten och sättet man skulle boka restaurang på var ett stort skämt och svårt att lyckas äta på annat ställe än den hemska matbespisningen som var som en högstadieskola. Nej, Vingresor, som vi åkte med har misslyckats totalt här. De flesta maskinerna på gymmet var dessutom trasiga.

Datum för vistelsen: december 2022
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack FamErW
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hermeleida Almeida, Other på Meliá Dunas Beach Resort & Spa - All Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2023
Google-översättning

Dear FamErW,

Thank you for visiting our hotel during your holiday at Sal Island.

We regret if your experience at our resort did not meet your expectations due to the issues referred in your review. We are truly surprised by your comments, since it does not resemble our usual high standard of services. We would also like to thank you for taking your time to give us your feedback. We are sure that this will be very helpful to improve any possible deficiencies in our service.

Once again thank you for contacting us and we hope to have the opportunity of welcoming you in a future stay.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 december 2022

Nä. 5-stjärnigt är det absolut inte.

-Dålig service. Tittar en knappt i ögonen när man träffar personal.

-Dålig kvalitet på drinkar. Inte EN ENDA på två veckor kunde få ihop en Mojito, Caperinha eller liknande. Drinklistan är också ofantligt kort. Överallt!

- Bufféresturang var skramlig, ologiskt upplägg av mat, återkommande rätter VARJE DAG.

A la carte-resturangerna behövde man boka TVÅ dagar innan. Och de är alltid fullbokade.

- Rummen var nedgångna och rejält slitna i badrum. Duschslang trasig, toasits trasig, lampa över handfat trasig.

- Städning på rummen var ok. Vid städning ska dem VARJE DAG lämna två stycken flaskor vatten på rummet. Vi fick säga till om detta fyra gånger.

- Trots info om att barnvagn tas med fick vi ett rum på andra våningen, med bara trappor.

- Bad om rum bredvid varandra, vilket lovades långt innan resan, men fick endast rum i närheten av varandra (2st barnfamiljer).

Sen något som hotellet inte kan göra något åt kanske: OTROLIGT mycket mygg. Barnen framförallt hade det jobbigt med minst 5-10 stick om kvällen/natten.

Jag vart också matförgiftad. Om man kan lasta hotellet för det, det vet jag inte. Men misstänker troligtvis något från buffén.

Kökspersonal på buffén sköljer sallad och grönsaker i kranvatten. Kranvatten som vi absolut inte får dricka.

De hade också en pall med kött låg utomhus i stekhet sol i minst 10min innan det lastades in i restaurangen.

Så. Jag rekommenderar absolut inte detta hotell. Gnälligt inlägg. Men så är känslorna. Tack.

Rumstips: Ät på a la carte resturang så ofta ni kan. Man bokar bord två dagar före. Det ska ingå två flaskor vatten varje dag på rummet.
Datum för vistelsen: december 2022
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Tobias E
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Dunas Management, General Manager på Meliá Dunas Beach Resort & Spa - All Inclusive, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2022
Google-översättning

Dear 179tobiase,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us and with fellow travellers online.

Having read your review, we are sorry to perceive that our services were not able to fully meet your expectations, kindly note that it is not our intention to convey such an impression to you quite the contrary, our guests are our main priority. Although we have no doubt that your feedback will be very useful in helping to us to continue to offer a high quality service each day, having said this we have taken note of your comments and will keep intensifying our efforts to ensure the satisfaction of our guests.

Kindly be aware that the food is prepared according to the international standard and safety norms under the strict supervision of our executive chef and his team of hygienists. Had there been the case of the food not being of good quality there would have been a general outbreak which is clearly not the case.

Our Guest Experience team are also always available at the Reception to assist our guests with any queries that they may have or with any help that they may need during their stay.

We appreciate each constructive comment and suggestion that we have received and we hope that you will give us the chance to change your perception about our hotel by visiting us again in the near future.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen