Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
28 personer tittar på det här hotellet
travelup.com
2 502 kr
Priceline
2 793 kr
Trip.com
2 441 kr
Frukost ingår
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (7 705)
Filtrera omdömen
7 705 resultat
Medlemsbetyg
3 588
2 246
1 058
456
357
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
3 588
2 246
1 058
456
357
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
49 av 7 705 omdömen
Omdömet skrevs 10 mars 2023

Vi reste över jul med barn och barnbarn. Vi har varit på Kap verde tidigare och hade väldigt goda minnen från det. det här var sådan skillnad mot tidigare boende. Smutsiga rum som dessutom var ostädade vid ankomst och handdukarna var inte bytta. Det tog ett dygn att få byta och få ordning på vår resa. Ingen hade dessutom säkerställt att vi fick den rumstyp som vi hade betalat för. Inte roligt när man reser med små barn och behöva rodda med sådant på julafton. Maten och sättet man skulle boka restaurang på var ett stort skämt och svårt att lyckas äta på annat ställe än den hemska matbespisningen som var som en högstadieskola. Nej, Vingresor, som vi åkte med har misslyckats totalt här. De flesta maskinerna på gymmet var dessutom trasiga.

Datum för vistelsen: december 2022
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack FamErW
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Hermeleida Almeida, Other på Meliá Dunas Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2023
Google-översättning

Dear FamErW,

Thank you for visiting our hotel during your holiday at Sal Island.

We regret if your experience at our resort did not meet your expectations due to the issues referred in your review. We are truly surprised by your comments, since it does not resemble our usual high standard of services. We would also like to thank you for taking your time to give us your feedback. We are sure that this will be very helpful to improve any possible deficiencies in our service.

Once again thank you for contacting us and we hope to have the opportunity of welcoming you in a future stay.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 december 2022

Nä. 5-stjärnigt är det absolut inte.

-Dålig service. Tittar en knappt i ögonen när man träffar personal.

-Dålig kvalitet på drinkar. Inte EN ENDA på två veckor kunde få ihop en Mojito, Caperinha eller liknande. Drinklistan är också ofantligt kort. Överallt!

- Bufféresturang var skramlig, ologiskt upplägg av mat, återkommande rätter VARJE DAG.

A la carte-resturangerna behövde man boka TVÅ dagar innan. Och de är alltid fullbokade.

- Rummen var nedgångna och rejält slitna i badrum. Duschslang trasig, toasits trasig, lampa över handfat trasig.

- Städning på rummen var ok. Vid städning ska dem VARJE DAG lämna två stycken flaskor vatten på rummet. Vi fick säga till om detta fyra gånger.

- Trots info om att barnvagn tas med fick vi ett rum på andra våningen, med bara trappor.

- Bad om rum bredvid varandra, vilket lovades långt innan resan, men fick endast rum i närheten av varandra (2st barnfamiljer).

Sen något som hotellet inte kan göra något åt kanske: OTROLIGT mycket mygg. Barnen framförallt hade det jobbigt med minst 5-10 stick om kvällen/natten.

Jag vart också matförgiftad. Om man kan lasta hotellet för det, det vet jag inte. Men misstänker troligtvis något från buffén.

Kökspersonal på buffén sköljer sallad och grönsaker i kranvatten. Kranvatten som vi absolut inte får dricka.

De hade också en pall med kött låg utomhus i stekhet sol i minst 10min innan det lastades in i restaurangen.

Så. Jag rekommenderar absolut inte detta hotell. Gnälligt inlägg. Men så är känslorna. Tack.

Rumstips: Ät på a la carte resturang så ofta ni kan. Man bokar bord två dagar före. Det ska ingå två flaskor vatten varje dag på rummet.
Datum för vistelsen: december 2022
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Tobias E
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Dunas Management, General Manager på Meliá Dunas Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 15 december 2022
Google-översättning

Dear 179tobiase,

Thank you for having chosen Meliã Dunas Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us and with fellow travellers online.

Having read your review, we are sorry to perceive that our services were not able to fully meet your expectations, kindly note that it is not our intention to convey such an impression to you quite the contrary, our guests are our main priority. Although we have no doubt that your feedback will be very useful in helping to us to continue to offer a high quality service each day, having said this we have taken note of your comments and will keep intensifying our efforts to ensure the satisfaction of our guests.

Kindly be aware that the food is prepared according to the international standard and safety norms under the strict supervision of our executive chef and his team of hygienists. Had there been the case of the food not being of good quality there would have been a general outbreak which is clearly not the case.

Our Guest Experience team are also always available at the Reception to assist our guests with any queries that they may have or with any help that they may need during their stay.

We appreciate each constructive comment and suggestion that we have received and we hope that you will give us the chance to change your perception about our hotel by visiting us again in the near future.

Kind regards,
Meliã Dunas Beach Resort & Spa Management Team

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 december 2022 från mobil enhet

Vi var här i januari, frun och jag. Då var det fortfarande stor försiktighet pga Covid, munskydd på all personal och en del nedstängt av samma anledning. Nu är vi tillbaka, och vi upplever att stället inte riktigt hämtat sig. Nya enklare menyer, inte riktigt samma klass på krogarna. Den personal som är kvar, jobbar hårt för att göra oss gäster nöjda. Maria, Lavinia och Leonardo vid the Level-poolen sticker ut, samt Stefany i receptionen, som slår knut på sig själv för att lösa tafatta turisters problem.

Nu har Melia-kedjan dessutom öppnat upp mellan anläggningarna, så Level-gäster har fler barer och restauranger att välja mellan. Frukost på Llana, lunch på Dunas och middag på Tortuga. Massor av nya möjligheter.

Rumstips: Åk före jul eller efter nyår. Lugnt och ingen trängsel. Pröjsa extra för the Level, lite bättre service och solsängsservering vid poolen nära stranden.
Datum för vistelsen: november 2022
Restyp: Reste som ett par
Tack TeddySwede
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Dunas Management, General Manager på Meliá Dunas Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2022
Google-översättning

Dear TeddySwede,

First of all, we would like to thank you for selecting Meliã Dunas Beach Resort & Spa once again for your vacation and for taking the time to write about your vacation experience with us and other online travelers through Tripadvisor.

After reading your description, we are pleased to hear that you had a pleasant stay with us and that your experience of staying at The Level, the services, the accommodation and the friendliness of the staff all contributed to this positive impression. We appreciate your kind acknowledgement of the staff mentioned will be shared with them and the rest of our team and we have no doubt that they will also be very happy to hear from you again.

Thank you for your input, we are already looking forward to welcoming you again as our guests, hopefully soon.

Kind regards,
Management Team of Meliã Dunas Beach Resort & Spa

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 november 2022

Mat 2/5
Service 3/5
Renlighet 4/5
Snacks 2/5
Barer 4/5
Rum 3,5/5

Servicen var väldigt varierad ibland var de otrevliga, ibland partade de inte alls engelska och ibland var de väldigt trevliga. Buffé maten var väldigt dålig men gå gärna till a la carte resturangerna de var bättre men maten var inte jätte god där heller. Dock krävs det bokning för dessa.

Datum för vistelsen: november 2022
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Sawytraveler122
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Dunas Management, Director General på Meliá Dunas Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2022

Kära Sawytraveler122,

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina kommentarer om din senaste semester på Melia Dunas.

Som visas i hotellets QR och informationskanal restaurangbokning måste bokas i förväg, för att ge alla gäster möjlighet att prova A La Carte.

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka snart igen.

Vänligen,
Melia Dunas Hotel Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 november 2022

Bra hotell, rent och fint. Ett annat upplägg på all Inclusive, då öppettider för "snacks" var begränsat och lång promenad. Buffen hade kunnat vara bättre. Saknades tex ost och saker tog slut och fylldes inte på. Så boka snabbt de andra restaurangerna som tyvärr också saknade vissa rätter varje kväll. Flyget hem med inhyrt flyg iberojet, trångt, inget kaffe, hittade inte vår mat, inga hörlurar. Flygvärdinnan gjorde ett fantastiskt jobb med att hålla oss på gott humör.

Rumstips: Gott om solstolar, kolla alla pooler, den vi använde låg längst bort i området och var TOM hela veckan, perfekt. Boka snabbt restaurangerna.
Datum för vistelsen: november 2022
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack 575berita
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Dunas Management, Director General på Meliá Dunas Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2022

Kära 575berita

Tack för att du delar med dig av denna fina feedback om Melia Dunas Beach Resort & Spa. Vi är väldigt glada att vi valdes som värd för er senaste semester på den vackra ön Sal.

Vi är glada att ni hade en sådan fantastisk tid och att vi kunde uppfylla era förväntningar.

Vi hoppas att vi kommer att välkomna er snart igen.

Melia Dunas Hotel Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen