Bli belönad med One Key
Priceline
Malin E
Trevligt ställe
Omdömet skrevs 10 feb. 2020
Bra hotell för pengarna. Trevlig personal, snabb utcheckning.
Bättre frukost än vad jag väntat mig.
Restaurangen är också helt okej.
Missa inte takterrassen, stort plus.
Bodde på rum 103, toppläge direkt ut mot poolen
Datum för vistelsen: januari 2020
Standard
Renlighet
Service
Ser du något problem med det här omdömet?
4 550 kr
    2 605 kr
2.3 km från Ouril Hotel Pontão
Visa fler hotell i Santa Maria
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Vi hade inga högre förväntningar på hotellet då recensionerna vi läst var väldigt blandade och hotellet dessutom var bland de billigaste i Vings utbud. Vi var tre personer i ett gigantiskt rum/lägenhet som bestod av två sovrum, badrum, ett stort vardagsrum med soffa och extrabädd och en smal typ kungsbalkong som sträckte sig längs hela ena sidan av vardagsrummet. Kylskåp fanns i rummet men inget kök.
Hotellet ligger väldigt bra till, ca 300m till både strand och Santa Maria promenadgata med alla restauranger, pubar och småbutiker.
Frukost ingår och innehåller ett hyfsat stort utbud, dock mycket sött och lite fibrer men så ser det ut på de flesta hotellen här. Pool finns i mitten av hotellet med solstolar runt och gott om plats och det finns även en takterass med bubbelpool (kall) och flera solstolar. Där erbjöds också massage och lite andra behandlingar till bra pris.
Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående och gjorde vad de kunde för att man skulle trivas.

Datum för vistelsen: december 2019
1  Tack rasalex
Ouril p, Assistente Direcção på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2020

Hello Dear Guest

Thank you very much for your comment and for your recent stay at our hotel.
We are grateful for the comment and the mentioned aspects are valuable to us and the team in general thanks you.

Our priority is to provide a clean and comfortable environment and the best service to make you feel at home.

we look forward to another visit yours will be a pleasure to host them.
Big hug from Hotel Pontão, Cape Verde and the team in general😊

Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Men är onekligen ett rätt enkelt hotell. Stort rum, men standarden får bara knappt godkänt. Men får anses prisvärt. Bra läge och trevlig och tillmötesgående personal. Frukosten sådär. Åt aldrig middag på hotellets restaurang så kan inte uttala mig om den

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste ensam
2  Tack Hassegurra59
Ouril p, Assistente Direcção på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Dear Guest
Many thanks for the rating and comment about your recent stay at our hotel. We are grateful, your feedback is very valuable to us.
Our priority is to provide a clean and comfortable environment and the best service.
We look forward to another visit it will be a pleasure to host you

Omdömet skrevs 15 november 2019 från mobil enhet

En pärla till hotell mitt i Santa Maria. Hade bokat superior med poolutsikt. Fick rum längst upp i mitten av långsidan, PERFEKT. Rummet super liksom städning, frukost. Närheten till beachen och bryggan ett plus. Närhet till byn och alla fantastiska restauranger. Vänlig och trevlig personal. Kommer absolut komma tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Louise F
Ouril p, Assistente Direcção på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2019

Dear Louise
Thanks in advance for the punctuation and comments, Hotel Pontão and its team are grateful to you for being valuable,
Come back always be a pleasure to host you
  We leave here our cordial greetings from Cape Verde Sal Island,

Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Mycket bra hotell, frukosten var över förväntan, AC:n i rummet var mycket bra, personalen var trevliga o hjälpsamma, är helnöjda med hotellet, om vi reste tillbaka skulle vi bo där igen, middagarna åt vi ute på olika restauranger.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Hthelin
Ouril p, Assistente Direcção på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2019

Dear Mr and Mrs. Hthelin
We look forward to another visit it will be a pleasure to host you

Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Centralt men bor inte där igen.
Stort + för städ damerna som var snabba och duktiga, i övrigt inget att hurra över.
Låset till balkongen var sönder när vi fick rummet, berättade första dagen men inget hände på en vecka trots att vi frågade 3 gånger efter.
Helt ok rum och badrum

Datum för vistelsen: mars 2019
3  Tack KrisBrander
Ouril p, Assistente Direcção på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Dear Guest

Many thanks for your comment about your recent stay at our hotel. We are grateful, your opinion is very valuable to us,. Certainly we will implement many of these improvements.
Our priority is to offer a clean and comfortable environment and the best service.
We hope you come and visit us again it will be a pleasure to host you
Ouril Hotel Pontao and Staff