776 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 27 apr.
Frukost ingår
Ingen förskottsbetalning krävs
Agoda.com
676 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 18 apr.
Frukost ingår
Inga bokningsavgifter
Omdömet skrevs 23 juni 2019 från mobil enhet

Centralt men bor inte där igen.
Stort + för städ damerna som var snabba och duktiga, i övrigt inget att hurra över.
Låset till balkongen var sönder när vi fick rummet, berättade första dagen men inget hände på en vecka trots att vi frågade 3 gånger efter.
Helt ok rum och badrum

Datum för vistelsen: mars 2019
3  Tack KrisBrander
Ouril p, Assistente Direcção på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Dear Guest

Many thanks for your comment about your recent stay at our hotel. We are grateful, your opinion is very valuable to us,. Certainly we will implement many of these improvements.
Our priority is to offer a clean and comfortable environment and the best service.
We hope you come and visit us again it will be a pleasure to host you
graciously
Ouril Hotel Pontao and Staff

Omdömet skrevs 14 februari 2019 från mobil enhet

Ett enkelt mellanklasshotell vid infarten till byn. Nära till vardagen men också ill stranden och bad. 5 min till supermarket, 5 min till piren.. enkelt. Med solstolar och liten pool på taket, toppen att ligga där när man inte vill till stranden och poolområde var fullt. Hygglig städning, medioker frukost men välsmakande. Trött och oengagerad personal i baren. Funkar men inte mer.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack 67henrikg
Ouril p, Gerente de relações com clientes på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2019

Dear Henrik G

Thank you very much for your comment on your recent permanence in our hotel.

Your opinion is very valuable for us, since we made an effort to improve each one of the permanences.
We are very thankful for their comments on the mentioned aspects. It is a pleasure to announce that will implement many of those improvements.
Our priority is to offer a clean and comfortable atmosphere and a service of the best.

We waited that it comes to visit in the more times, you will be Welcome

Our Sincerely

Omdömet skrevs 3 februari 2019 från mobil enhet

Nära till staden och stranden. Städerskorna gulliga och utförde sitt jobb till belåtenhet. Personalen omtänksamma och mycket vänliga. Sängarna är för hårda särskilt när man som jag blev liggande några dagar på grund av sjukdom. Frukosten helt tillräcklig. All annan mat åt jag på stan. Skulle gärna bo på detta hotellet igen. Men det hade varit bra med en ledstång i trappan.

Datum för vistelsen: december 2018
Restyp: Reste ensam
Tack LovisaEmil
Moisés M, Manager på Ouril Hotel Pontão, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2019

Dear Mrs. LovisaEmil
Thank you very much for the comment and for the stay in our hotel.
All comments are welcome to improve the performance of the hotel.
We are sure that the next stay will suit your request.

Our best cumpliments,
thank you very much

Omdömet skrevs 12 januari 2019

Hotellet ligger intill första rondellen i Santa Maria och du har 5 minuters promenad till centrum och strand. Hotellet är välstädat och städerskorna gör ett fantastiskt arbete med rummen som hålls fräscha och rena och dessutom är de trevliga. I receptionen är de mer blyga och engelskan är väl inte den bästa. Du betalar turistskatten 2 euro/per dag och per person direkt när du kommer till hotellet och 10 euro är dispositionen för safen. Samt att den kostar 2 euro per dag och det är den gamla sorten med nyckel. Vi hade Half Board och åt frukost och middag på hotellet. Ett vitt plastband runt din handled meddelar personalen om att ni har det. Maten är god och det är Cape Verdansk husmanskost som erbjuds. Man får välja från en meny varje dag. Förätt,huvudrätt och efterätt. Det man får betala är all dricka till maten och även vatten. Små strela öl kostar 2 euro st och då är de små!! Frukosten är bra men som på nästan alla hotell så erbjuds man samma saker varje dag. Grundläggande är bröd, ägg ,ost ,skinka ,juice, kaffe, yoghurt m.m. På taket finns det en bubbelpool och träningsrum samt ett bordtennisbord och darttavla. Nya solstolar är inköpta till den nya takterassen! Fin utsikt över Santa Maria och värt ett besök! Sammanfattning ett prisvärt hotell men inga överdrifter åt något håll. Du får det du har betalat för.

Rumstips: Rum 325 har skugga hela dagen och har poolutsikt.
Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack andersUppsala

Dear Mr andersUppsala

Many thanks for your comment about your recent stay at our hotel.
Your opinion is very valuable to us as we strive to improve each of our stays.
We are very grateful for your comments on the aspects mentioned. We are pleased to announce that we will implement many of these improvements in our services.

Our priority is to offer a clean and comfortable environment. Check back often

With great appreciation,

Omdömet skrevs 15 december 2018 från mobil enhet

Vi hade en helt okej upplevelse på hotellet. Hotellrummet var fräscht och hotellet hade en skybar på taket med bubbelpool, ett litet gym och ett pingisbord. Frukosten var inte så bra. Och inte heller internet, stod att det skulle finnas wi-fi på hela hotellet och det fungerade inte någonstans.

Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack rebeccagerholt