“Mysig miljö”

Rankad som nr 17 av 77 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs januari 11 2017 från mobil enhet

Jättemysig miljö i en grönskande innergård, som en oas. Fin lounge där man kan ta en drink innan maten. Ganska dyrt dock men god mat.

Tack Britta H

Omdömet skrevs december 1 2016 från mobil enhet

Jätte mysig resturang med trevlig och snabba personal. Valde från dagens tavla där kocken rekommenderar och blev aldrig besviken var där två gånger. Boka bord ofta fullt.

Tack YssePysse
Omdömet skrevs november 27 2016 från mobil enhet

Vi hade läst omdömen här på TripAdvisor om restaurangen och vi chansade på att gå dit utan att ha bokat.
Personalen var trevlig och engagerad, kocken stod utanför köket och grillade och pratade lite med gästerna. Maten var god! Jag åt en av kvällens specialare, grillad vit fisk med papayasallad. Min man åt grillat kött som också var vällagat. Desserterna var väldigt goda!
Jag rekommenderar ett besök här om ni har vägarna förbi.

Tack Zildara
Omdömet skrevs november 2 2016 från mobil enhet

Mysig trädgård med trevlig barlounge för ev drink i kort väntan på ett bord. Bästa Pina Coladan, enligt Berit, med äkta kokosmjölk.
Maten en blandning av kapverdianskt, europeiskt och asiatiskt. Sojamarinerad tonfisk lätt skrämd i het panna är något av det godaste jag ätit.

Tack Jan E
Omdömet skrevs maj 1 2016 från mobil enhet

Mysig resturang på lummig innegård som kan vara lätt att missa. Skön atmosfär och personligt bemötande. Bra resturang att gå till då man vill ha lugn ombonad miljö och slippa blåsten för en stund. Gården är grönskande och borden utplacerade på ett fantasifullt sätt bland växterna.

De har en lite mindre meny där fokus lagts på några få vällagade rätter. De är specialiserade på fisk och skaldjur, med omsorgsfullt vackra uppläggningar. Mycket god skaldjurspasta samt perfekt tillagad fisk.

Lugn och trevlig livemusik framförd av en duktig kille med gitarr båda kvällarna vi var där. Enda synpunkten är att de hade tjänat på att ha uppvärmda tallrikar, så att maten inte hade svalnat så snabbt.

Tack KarinBirgittaIngrid

Resenärer som tittade på Le Privè tittade också på

Besökt Le Privè? Berätta vad du tyckte!