2 personer tittar på det här hotellet
Helt återbetalningsbar innan tors 14 mars
Frukost ingår
Inga bokningsavgifter
Omdömet skrevs 16 december 2021 från mobil enhet

På ön Sal finns många hotellkomplex, men detta är något speciellt. Hotellet ligger precis på stranden, lummigt och fint, två pooler och fina rum. Vi valde rum med utsikt mot havet och fick därmed en terrass på markplan som kändes avskilt. Med en hängmatta!
Personalen trevliga och tillmötesgående. En skön stressfri miljö. Här bor man också ett stenkast från Santa Maria, man promenerar till restauranger och små butiker. Man ska ju äta skaldjur och fisk här, så de restaurangerna rekommenderas. Finns tyvärr alldeles för många ställen med hamburgare, pizza och pasta.. kan ju för all del vara gott ibland. Vi hade vegetarianer i sällskapet och det kunde vara lite trickigt, men flera restauranger erbjöd sig att laga något utanför menyn - oftast väldigt gott!
Vi är övertygade om att vi bodde på det bästa hotellet på ön. Som sagt, stenkast från både den ljuvliga långa stranden och byn. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: december 2021
Tack O799KNyvonnel
Omdömet skrevs 17 mars 2020

Hotellet mitt i staden Sal vid havet. Läget mkt positivt. Liten pool med 20 poolsängar men nästan alla alltid förbokade - även från kväll till nästa morgon. Poolhanddukar ingick. Även en läcker terasspool rakt ut i havet men där fick man betala för att nyttja sängar. Frukosten medioker även om den innehöll basvarorna. Mycket få brödsorter, bara tre olika pålägg men ägg, äggröra och bacon fanns. Inga croissanter; ja man är ju bortskämd med mängder av matvarianter . Rummet OK men det borde ha innehållit någon slags sittplats framför TVn.

Rumstips: Alla rum är tysta och ligger bra till vad avser frukostmatsal och pooler. Gammaldags nycklar till rummen dvs inga kodkort. Dusch utmärkt
2  Tack lassemoq
Omdömet skrevs 13 mars 2020

Boendet och restaurang mycket tilltalande
Dublettrum svit med havsutsikt. Enskilt läge från själva hotelldelen mycket trevligt och lugnt med utsikt över del av strand.
Skön stor altan där man kan koppla av i solstolar eller i en hängmatta
All personal inom sitt område var tillmötesgående och hjälpsamma.
Två tillfällen har vi bott på detta hotell åren 2017 och 2018
Ingen resa inplanerad, men återvänder snart

Rumstips: Dublettrum svit med havsutsikt Rum 111
Datum för vistelsen: april 2019
2  Tack CapricornusXII
Odjo d'Agua Hotel, Marketing på Odjo D'agua Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2020

Dear,

Thank you very much for you comment. Reading great comments like this one , specially coming from someone who already came 3 times is a great deal for us!

We appreciate a lit and make us proud to know that our hard work pays off and made you come back once more.

We will be waiting for another visit :)

Best Regards,

Silvia Varela

Omdömet skrevs 12 mars 2020

Hotellet är mycket fin dekorerat och frukosten var till full belåtenhet. Hotellet ligger på ett bra läge i byn med närhet till de små butikerna och restaurangerna. Vi hade tyvärr en tråkig utsikt mot en mur på en bakgata.
Det som drar ner betyget är de få (16 st) solstolarna vid den ena poolen. Vid den andra poolen och på stranden kostade det 4 euro per person att hyra stol, det brukar ingå. Det fanns aldrig lediga stolar då folk var nere tidigt på morgonen och bokade de få stolarna som fanns. Varför inte låta de övriga vara gratis?
Blir man av med sin slita gamla utnötta strandhandduk tar de 20 euro i betalt för den trasan....

2  Tack mosc01
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Vi bor i juniorsvit/2 rum med uteplats på bottenplan. Bra städning. Vänlig personal. Vi är nöjda med vår bostad. Tyvärr är det inte någon variant på frukosten efter en vecka, men bra ändå. Man sitter på plan 1 eller 2 . Ute eller inne direkt vid havet. Fantastisk utsikt. Vi har inte valt halvpension.

Tack Hollvikenbo
Odjo d'Agua Hotel, Marketing på Odjo D'agua Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2020

Dear,

Thank you for sharing your opinion with us :) We are glad to know you enjoyed being here and we hope to receive you here again :)

Best Regards from the team