“Liten trivsam restaurang som ligger lite vid sidan”
Omdöme om Marea Restaurant

Marea Restaurant
Rankad som nr 1 av 92 Restauranger i Santa Maria
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Några kvarter norr om själva stan/byn ligger denna lilla restaurang som serverar hemlagat italienskt. Vi valde ravioli o tagliatelle med vitt vin. Raviolin med spinache var godast. Brödet o oljan som kom innan var också riktigt god. Serverades av italienska ägarinnan o kocken (hennes man) kom ut titt som tätt o frågade om alla var nöjda.

Tack Mats M

Omdömet skrevs 26 november 2017

Denna lilla mysiga restaurang är svår att hitta, men håll ut. Restaurangen är supermysig och personalen jättetrevlig. Dock blev vi väldigt besvikna på maten som knappt höll en trea. (åt pasta som innehöll 2 räkor) Så det är atmosfären och det billiga priset på det goda vinet som höjer upp betyget. Väl värt att besöka ändå.

Tack Migacabe
Omdömet skrevs 4 november 2017

En liten restaurant med Italiensk meny. Maten god och servisen mycket trevlig. Restauranten är värd ett besök när man är ute promenerar i Santa Maria.

Tack Peggenswe
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Åt en middag här under vår vecka på ön. Vi blev något besvikna. Pastan var för salt, köttet var sämre än på övriga restauranger. Ägarinnan var vänlig men hon tog rökpauser under kvällens gång, vilket inte var trevligt när hon sedan besökte bordet. Förtjänar inte sin placering på listan enligt oss.

Tack Linda L
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Vi hade tur och fick ett bord när vi gick förbi 2:a dagen på vår semester. Åt tonfisk och tiramisu som var jättegod! Bokade bord direkt och det fans bord först 4 dagar senare. Vi avslutDe semestern med ännu en tonfisk och tiramisu och nu efter 1 vecka vet vi att det inte bara var gott utan prisvärt!

Tack Maggan007

Resenärer som tittade på Marea Restaurant tittade också på

Besökt Marea Restaurant? Berätta vad du tyckte!