10 personer tittar på det här hotellet
Bli belönad med One Key
ZenHotels.com
1 835 kr
Omdömet skrevs 5 mars 2022 från mobil enhet

Detta är en recension av hotellets restaurang och bar La Tortune på övervåningen. Bodde ej på hotellet
Restaurangen och baren är riktigt bra med god mat och skapliga viner (mest från Portugal). Bra service och välutbildad personal som har mycket bättre koll än övriga på ön. Bra även med internationella mått
Åt gambas med pasta vilket var vällagat och riktigt gott. Den fina klassiska miljön gör även det middagen extra trevlig

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack mikaeldanielsson
Omdömet skrevs 17 februari 2019

Stort hotellkomplex med utmärkt läge i ett Kap Verde där mark värderas allt högre. Suverän betjäning vart du än vänder dig. Perfekt läge vid stranden. Bra mat och frukost. Denna gång brända gräsmattor centralt inom komplexet i övrigt perfekt.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Björn G
Omdömet skrevs 31 januari 2019

Vill du njuta, ligga still, sola, bada, äta god mat, dricka gott och ta lite strandpromenader då ska du åka till hotell Morabeza. Ett väldigt fint och fräscht hotell. Lagom stort hotell, inte pyttelitet och inte jättestort då det lätt blir opersonligt. Stället är fräscht i alla avseenden. Önskar dock att de hade haft mjukare sängar och en ordentlig toalettdörr (inte en jalusidörr).

Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack 844louiseh
Omdömet skrevs 14 december 2018 från mobil enhet

Vi har precis kommit hem efter en helt underbar 2 veckors semester på Kap Verde och Hotell Morabeza.Hotellet bjuder på god mat, trevlig personal, minigolf , tennis, biljard och gym m.m för sina gäster. Hotellet ligger vid den vackra stranden i Santa Maria och bor man där har man även nära till affärer och andra restauranger om man vill testa på utbudet i den lilla byn. Vi kommer med all sannolikhet att återvända.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Misen2013
Omdömet skrevs 7 november 2018 från mobil enhet

Ett ganska stort hotell till ytan med sina 140 rum och ligger i direkt anslutning till stranden. Rent och fräscht överallt, gott om personal på alla poster som alltid bemöter dig med ett leende och hjälper dig om så behövs. Vi valde frukost som enda måltid och åt lunch och middag på de lokala restaurangerna och den får mycket bra betyg. Ett ställe vi varmt rekommenderar och gärna kommer tillbaka till

Datum för vistelsen: november 2018
Tack richardwiktander