Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 maj 2018

Vi åkte med VING-resor och såg fram emot en härlig semester. Hotellet var dock mycket slitet och hade allvarliga säkerhetsbrister. Bland annat en lampa som hängde löst i poolen och var strömförande. Barnen lockades till att leka med denna...Detta åtgärdades inte medan vi var där. Otroligt nonchalant personal. Vi hade all inclusive där det ska finnas en glassvagn mellan 15:00-17:00. Glassen var oftast slut redan vid 16-tiden, det var många barn och vuxna som blev besvikna varje dag. Pinsamt! I direkt anslutning till hotellets utgång gentemot havet erbjuds en mängd olika aktiviteter som t.ex. hästtidning på stranden. När vi var där var det en incident med hästridningen där en liten flicka blev allvarligt skadad. Flickan blev avkastad efter att hästen skenat 1 km från stranden och vidare över bland annat en motorväg, delvis släpande efter hästen. Det var hemskt att se. Mycket dålig kontroll och säkerhetstänk kring detta. Wi-Fi ingår inte på hela hotellet som VING påstår på sin hemsida. Wi-Fi fungerar sådär i receptionen. Konstant misskommunikation med personalen på hotellet som talar överlag mycket dålig engelska. Detta i kombination med nonchalans bidrog till en rätt obehaglig miljö. Maten på hotellbuffén var dock ok och städningen av rummet fungerade bra. Badhanddukarna var mycket slitna och helt klart redo att bytas ut.

Rumstips: Välj ett annat hotell. Finns flera bra hotell som ligger efter den långa stranden
Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack ClarkD2
hotel_responsible, Manager på Smartline Crioula Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2018

Dear ClarkD2,

Thank you for your honest and helpful review. We work hard on improving our quality and consider the feedback of our guests in our continuous quality measures.
We are kindly asking all of our future guests to inform our management team in any case they believe that our staff is not friendly and hospitable. We do believe that you had a non realistic experience according to what the rest of the comments are saying especially for the friendliness of our staff .
In addition, we are very much concerned by your review since at Crioula Club Hotel & Resort, our guests’ safety is up most important for us. We deeply regret this unfortunate situation. The hotel counts with high safety security standards and procedures for the comfort of our guests.
Nevertheless, we hope to restore your faith one day in the future.

Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Medelklass hotell i behov av renovering. Handdukarna i rummet och poolhanddukarna var så urtvättade att de var grå (ej vita) tunna. Lakanen likaså. Personalen dåliga på engelska, var nog trötta oxå då de aldrig log eller direkt hälsade.... Maten sådär, stökigt och slamrigt i matsalen. Vinet var hemgjort och ölen svag men drinkarna var goda! Något +

Tack asaeng05
hotel_responsible, Manager på Smartline Crioula Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2018

Dear Åsa E,
Thank you very much for sharing your impressions of our hotel online. Great that you enjoyed the facilities and the drinks service. We note your critical hints in order to improve our service quality. Thank you for that. Guest satisfaction is always our highest aim and we do whatever we can to achieve this at all times.

We sincerely await the opportunity to welcome you once again!

Kind regards,

Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

Vi besökte hotellet i maj 2018, och vi kommer aldrig bo på samma ställe igen.
För det första så kan inte personalen på hotellet bra engelska, och var inte alls trevliga.
Rummen var inte heller något vidare, se till att alltid ha balkongdörrar stängda. Vi råkade ha den öppen på glänt kanske 5cm med dubbelgardiner iför, men fick jaga säkert runt 30-40 myggor den natten.
Städningen var heller inte bra, vi kunde lämna skräp på borden och golvet med det var kvar tills veckans slut.

Det vi mest var besvikna över var maten, var ganska samma mat hela tiden samt att man inte får ta maten själv, dom lägger upp den åt en. Även fast man säger "a small piece" eller visa med fingrarna slutar det ändå upp med att man hade 5 tallrikar fulla med mat, vilket blir mycket svinn för dom.

Poolbaren/barerna hade inga bra utbud med drycker.
Frågade man efter samma drink till olika personer i baren fick man alltid olika saker.
Går ni till baren inne kan dom även dra upp en flaska utan etikett som smakar riktigt avskyvärt.

Det positiva är att det ligger nära strand med gratis solstolar och nära till staden.
Ett stort tips är att besöka odjo d'agua för en lunch eller middag och sitta uppe på deras terass.

1  Tack Destination659207
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Bra hotell med trevlig o hjälpsam personal. En speciell eloge till Animation Team som såg till att alla gäster trivdes jättebra. Bra kvällsföreställningar. Ett extra plus till Matteo o Mattia Maten var vällagad o smakade bra. Kanske kunde vara lite mer variation på utbudet.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack zlatan109
hotel_responsible, Manager på Smartline Crioula Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Dear zlatan109,

Many thanks for your nice review here on TripAdvisor!
Thank you for highlighting the great food quality.
Please rest assured that your praises are passed on to all those who contributed to making your stay a more comfortable one.
Hoping to welcome you again for a future holiday in Santa Maria.

Omdömet skrevs 1 mars 2018 från mobil enhet

Vi har befunnit oss på ön sal. Två timmars tidsskillnad mot Sverige är ett stort pluss. Här är blåser det som svensksommar har regn. Det kommer att blåsa och har du otur blåser det ordentligt och det blir rödflagg. Detta hände aldrig oss. Ju närmare du bor santa Maria desto oftare grönflagg för havet. Solsäkert och underbar strand på flera kilometer. För mig passar möjligheten att kunna uppsöka skugga och känna svalka. Luften är inte fuktig. Maten är bra och all-inclusive kan rekommenderas på en vecka för santa maria är den enda staden som består av två små huvudgator. Servicen är inte som vi är vana vid. Det kan ta slut på vissa produkter och oftast är inte köket gjorda för den mängd människor, detta kan leda till kö och det kända uttrycket ”no stress” på ön. Det mesta importeras till ön och olika etniciteter går att se och uppleva. Det går absolut att ta sig ut till andra öar med livet i behåll, dock ska flygrädda undvika propellerplanen som erbjuds. Vi kommer åka tillbaka.

2  Tack 433veronican

Dear Veronica N,

Firstly, thank you very much for the feedback provided and the time you have taken to share your experiences with us.
A great pleasure to read you had such a fabulous time with us and enjoyed so much Santa Maria. Whenever your travels take you back , do make sure to let us know so we can assure some more quality time for you.
Also thanks for your kind words and mentioning that hotel generously offers a good choice of menu throughout the week.
Hope to see you soon.

Best personal regards