Priceline
Lol.travel
Omdömet skrevs 16 december 2023 från mobil enhet

Enkelt trestjärnigt hotell med marklägenheter. Rent och fräscht, fungerande ac. Wi-Fi till och från. Fantastiskt underhållningsteam, italienska och franska ungdomar, tar väldigt väl hand om alla ung som gammal. Finns aktiviteter som bordtennis,dart,boule,padel, beachvolleyboll och bågskytte. Nära till underbar strand. Supertrevlig personal överallt. Vid poolen hittar ni Mami som erbjuder helkroppsmassage 45 min för 20€, väldigt prisvärt. Bufféerna går det alltid att kombinera något vettigt ifrån. Lunch intas bäst från snackbaren med havsutsikt. Erbjuder pizza, en kött/fiskrätt och hamburgare på beställning. Två veckor är lagom att stanna. Blandade gäster men mycket italienare och tjecker.

Rumstips: Ignorera försäljarna på stranden
Datum för vistelsen: december 2023
Tack kefas48
Omdömet skrevs 11 april 2023 från mobil enhet

Ett prisvärt och enkelt hotel på stranden.
Bra mat och supergod glass.
Många solstolar och gott om plats.
Väldigt skön säng.
Mycket dåligt Wi-Fi.
Trevlig personal och alltid ett leende.
Står att rummen är lyhörda men vi hade inga problem med det.
Bokade en halv dags tur runt ön med ASSE ute på stranden.

Rumstips: Vi fick reda på att inte ha med euro då dom helst tar betalt i den inhemska valutan, detta stämde inte, det mesta är prismärkt i euro.
Datum för vistelsen: april 2023
Tack Sandra B
Omdömet skrevs 3 februari 2023 från mobil enhet

Bodde på Vila do Farol, Kap Verde 20jan - 3feb 2023. De 10 italienska reseledarna gav järnet dygnet runt. Alltid hjälpsamma, roliga, trevliga samt tog hand om alla gäster oavsett resebolag och land. Utöver alla dagliga aktiviteter, genomförde de f a n t a s t i k a shower, allt från humor till musikaler flera kvällar i veckan.
Hedras bör alla och ett extra plus till LORI och AISHA, som verkligen brydde sig om alla gäster, oavsett var dom kom ifrån.

Låt dem gärna få ta del av mitt mycket positiva omdöme. De fick alla att trivas.

Misstänker att de var anställda från er italienska filial.

Dessutom TACK för en fantastisk serviceminded personal, kanonmat, alltid rent och välstädat.

Tom från Stockholm

Datum för vistelsen: januari 2023
Restyp: Reste ensam
Tack P6998JOtomb
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Lite slitet, men mycket trevligt hotell. Mycket välskött och prydligt. Särkilt uppskattar vi att få bo i bungalow. Utmärkt mat, varierat utbud. Nygjord pizza på strandbaren särskilt uppskattat! Rena, fina pooler, lämpliga för både stora och små. Enda LILLA haken att wi-fi bara är lite bättre än vid vår förra vistelse för två år sen. Vi kommer gärna tillbaka, verkligen prisvärt!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack KiaE42
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Helt Ok hotell, mycket bra läge vid havet, fantastisk fin pool med omgivande sand. Maten är god och det finns mycket att välja på, vi uppskattade särskilt fisken, salladerna och efterrätterna. Vi bodde i bungalow som förövrigt verkar det endaste som fanns, visserligen var den ”spartanskt” inredd men väldigt ren och mycket bra städning. Wi-Fi fanns med något så när uppkoppling i receptionen, tyvärr var det askfat överallt i reception så det drar ned omdöme, står inte ut med att andas in röklukten. Förutom detta så återvänder vi gärna kanske någon gång i framtiden. PS De borde byta ut möblerna i receptionen”.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 109ragnarl