Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Sandra B

Prisvärt hotell på en underbar strand

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 11 apr. 2023från mobil enhet
Ett prisvärt och enkelt hotel på stranden.
Bra mat och supergod glass.
Många solstolar och gott om plats.
Väldigt skön säng.
Mycket dåligt Wi-Fi.
Trevlig personal och alltid ett leende.
Står att rummen är lyhörda men vi hade inga problem med det.
Bokade en halv dags tur runt ön med ASSE ute på stranden.
Datum för vistelsen: april 2023
Tips för att välja rum: Vi fick reda på att inte ha med euro då dom helst tar betalt i den inhemska valutan, detta stämde...
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
3 417 kr
    1 305 kr
1.4 km från VOI Vila do Farol Resort
Visa fler hotell i Santa Maria
Omdömet skrevs 3 februari 2023 från mobil enhet

Bodde på Vila do Farol, Kap Verde 20jan - 3feb 2023. De 10 italienska reseledarna gav järnet dygnet runt. Alltid hjälpsamma, roliga, trevliga samt tog hand om alla gäster oavsett resebolag och land. Utöver alla dagliga aktiviteter, genomförde de f a n t a s t i k a shower, allt från humor till musikaler flera kvällar i veckan.
Hedras bör alla och ett extra plus till LORI och AISHA, som verkligen brydde sig om alla gäster, oavsett var dom kom ifrån.

Låt dem gärna få ta del av mitt mycket positiva omdöme. De fick alla att trivas.

Misstänker att de var anställda från er italienska filial.

Dessutom TACK för en fantastisk serviceminded personal, kanonmat, alltid rent och välstädat.

Tom från Stockholm

Datum för vistelsen: januari 2023
Restyp: Reste ensam
Tack P6998JOtomb
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Lite slitet, men mycket trevligt hotell. Mycket välskött och prydligt. Särkilt uppskattar vi att få bo i bungalow. Utmärkt mat, varierat utbud. Nygjord pizza på strandbaren särskilt uppskattat! Rena, fina pooler, lämpliga för både stora och små. Enda LILLA haken att wi-fi bara är lite bättre än vid vår förra vistelse för två år sen. Vi kommer gärna tillbaka, verkligen prisvärt!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack KiaE42
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Helt Ok hotell, mycket bra läge vid havet, fantastisk fin pool med omgivande sand. Maten är god och det finns mycket att välja på, vi uppskattade särskilt fisken, salladerna och efterrätterna. Vi bodde i bungalow som förövrigt verkar det endaste som fanns, visserligen var den ”spartanskt” inredd men väldigt ren och mycket bra städning. Wi-Fi fanns med något så när uppkoppling i receptionen, tyvärr var det askfat överallt i reception så det drar ned omdöme, står inte ut med att andas in röklukten. Förutom detta så återvänder vi gärna kanske någon gång i framtiden. PS De borde byta ut möblerna i receptionen”.

Tack 109ragnarl
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Slitet hotell, helt ok. Breda bra sängar. Maten var inte bra, personalen var inte speciallt trevliga. Var du Italienare så blev du bemött på ett trevligt sätt. Ingen mysig bar på kvällen, åk till ett annat hotell.

Tack Anc1208
Omdömet skrevs 17 december 2019

Hotellet är helt ok, rummen är ganska sliteta och är i ganska stort behov av enrenovering. Maten och att det är sand vid polen höjer betyget ganska realet.
Maten är bra samma pasta varje lunch som kväll medans all annan mat var olika från dag till dag vilket är väldigt trevligt. vilket gör att man inte för äter sig på något saknade bara ketchup och majo. Att det är sand vid polen gör att man känner att det är ok att inte ligga vid stranden där är det inget tjafs om att sand inte får hamna i polen oerhört charmigt. Många kan nog tycka att det är jobbigt att det skriks på italienska från morgon till kväll tycker bara det är lite roligt och charmigt. Det är inte så långt att gå in till centrum tar max 15 min vilket är helt ok

Rumstips: Alla rum är ganska lyhörda att få det tyst på kvällen är nog svårt då det är ljud från alla håll och kanter
2  Tack Mariia_Soderberg