9 personer tittar på det här hotellet
Destinia.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-15
Orbitz.com
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Slitet hotell, helt ok. Breda bra sängar. Maten var inte bra, personalen var inte speciallt trevliga. Var du Italienare så blev du bemött på ett trevligt sätt. Ingen mysig bar på kvällen, åk till ett annat hotell.

Tack Anc1208
Omdömet skrevs 17 december 2019

Hotellet är helt ok, rummen är ganska sliteta och är i ganska stort behov av enrenovering. Maten och att det är sand vid polen höjer betyget ganska realet.
Maten är bra samma pasta varje lunch som kväll medans all annan mat var olika från dag till dag vilket är väldigt trevligt. vilket gör att man inte för äter sig på något saknade bara ketchup och majo. Att det är sand vid polen gör att man känner att det är ok att inte ligga vid stranden där är det inget tjafs om att sand inte får hamna i polen oerhört charmigt. Många kan nog tycka att det är jobbigt att det skriks på italienska från morgon till kväll tycker bara det är lite roligt och charmigt. Det är inte så långt att gå in till centrum tar max 15 min vilket är helt ok

Rumstips: Alla rum är ganska lyhörda att få det tyst på kvällen är nog svårt då det är ljud från alla håll och kanter
2  Tack Mariia_Soderberg
Omdömet skrevs 17 december 2019

Ganska stort all-inclusive hotell med 3 barer, en pool och en restaurang. Själva hotellet är ganska gammalt och slitet. Saker fungerar utan problem, men både rum, reception, poolområde och restaurang skulle behöva fräschas upp. Rummet har en stor säng, en soffa, en kyl och en liten tv. Skulle inte rekommendera någon som vill spendera mycket tid i rummet att bo här, men om man bara sover där så duger det gott en vecka. Maten är bra för att vara all-inclusive, stort utbud av olika rätter som håller förvånansvärt hög kvalitet. Hotellet ligger precis vid stranden, ca 10-15 minuters promenad från centrala Santa Maria. Personalen pratar helst italienska, men engelska fungerar. Informationen är främst på italienska, men det mesta finns också på engelska.

Rekommenderar detta för personer som inte spenderar så mycket tid på rummet. Läget är bra för den som vill bo på stranden och inte mitt inne i Santa Maria.

2  Tack 792tobiass
Omdömet skrevs 8 december 2019

Ett lågbudgethotell med mycket god mat.Bra pool och strand med gångavstånd till Santa Maria.Tyvärr är personalen på hotellet mera intresserat i att göra Italienarna nöjda. Tyvärr får man tjata väldigt mycket för att få något tillrättat i rummen som t ex safetybox (som i vårat fall inte var nollställt och vi tjatade samt väntade i 3 dagar innan någon hjälp kom).
Skippa detta hotellet och satsa på det nybyggda f d Creola som ligger intill när det snart öppnar.

Rumstips: Rummen mot öster (mot Santa Maria) är de bästa.
Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack Duvebacken
Omdömet skrevs 20 november 2019

Personalen skulle behöva gå en kurs i hövlighet så som att hälsa på sina gäster. Det var bara Club Bravo personalen som var glad. Tyvärr så pratade de inte så mycket med oss svenskar.
Väldigt lyhörda bungalows. Vi hörde varje ord som grannarna sa till varandra.
Slitna rum som skulle behöva en renovering.
Skön säng dock. Jag hade uppskattat ett eget lakan istället för att behöva dela med min sambo.
Maten var bra och ett hyfsat bra urval. Det stod att man inte fick fylla på sina vattenflaskor där man hämtade vatten till maten pga hygieniska skäl. Tyvärr så var det alldeles för många som ignorerade detta och personalen gjorde inget åt det. Kanske därför jag åkte hem med en matförgiftning?
Bra pool men lite väl kallt vatten. Fast den funkade ändå eftersom det inte gick att bada i havet pga vågorna.
Trist med byggarbetsplats bredvid som jobbade sent på kvällen.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack ancohak