• Pool
Hotel Dunas de Sal(Santa Maria)
Hotel Morabeza(Santa Maria)
  • Frukost ingår
Hotel Odjo D'Agua(Santa Maria)
Albis Harena(Santa Maria)
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Detta ställe är fantastiskt. Bra strandberg, bra pool och mycket trevliga reseledare/personal. Men bäst var maten. Varje dag dukades det upp fantastiska bufféer. Italienska rätter som smakade otroligt bra blandade med lokala variationer och fisk. Rummen var enkla men helt ok. Hit kommer man gärna tillbaka.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
3  Tack mats m
Omdömet skrevs 16 april 2017

Hotellet ligger jättefint vid stranden och man promenerar lätt in till Sanna Maria längs stranden. Maten, vinet och kaffet var fantastiskt!
Rummet var slitet mörkt och tråkigt, väldigt lyhört och med stenhårda sängar. Poolområdet var jättefint och det fanns alltid solsängar lediga men det var mycket oväsen vid poolen; högljudda aktiviteter på italienska. Lobbybaren hördes tydligt till vårt rum så det var omöjligt att sova innan de stängde kl 24.

Sammantaget ett fint läge och hotellområde och fantastisk mat men för mycket oväsen och dålig standard på rummet.

Tips för att välja rum: Be om ett rum långt från lobbybaren!
  • Bodde här: april 2017, reste som ett par
2  Tack marie9999872
Omdömet skrevs 31 mars 2017

Området är mycket trevligt med mycket aktiviteter på italienska. Rummet var lite slitet, gammaldags, men rymligt samt rent. Samtlig personal var trevlig samt serviceminded..

Den stora besvikelsen var mat och dryck. Vattnig öl samt låg kvalitet på det vita samt röda vinet. Kaffet var däremot hyfsat i restaurangen och utmärkt i barerna. Jag älskar det italienska köket och har ätit det överallt utom i Italien där jag inte varit. Men denna mat var med undantag smaklös och dåligt kryddad, Fick en känsla av att det var någon cateringfirma som levererade maten frånsett de två kockarna som stekte fisk, kött samt pasta.

Bottennappet var pizzan som jag hellre vill kalla för en varm macka, mer smaklös har jag aldrig ätit under alla mina besök på pizzerior, pizzabutiker eller restauranger från La Paz till Sydney.

Avskedsmiddagarna som det bjuds på på tisdagskvällar då stora trupper italienare skulle hem var dock mer generös än övriga dagar och om de övriga måltiderna hade hållit samma kvalitet hade jag varit nöjd.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Kenneth42
Omdömet skrevs 18 mars 2017

Ett helt underbart hotell. Italiensk stil. Reseledarna pratade italienska och engelska och var enormt trevliga. Personalen mycket vänliga och serviceinriktade. Det bästa med stället var maten. Italiensk buffé som serverades 3 ggr om dagen, dessutom barer och snackbarer. Enormt gott och omväxlande. Ett ställe dit man gärna kommer tillbaka. Rummen var enkla men fungerade bra. Pollområdet var stort och det fanns alltid solstolar. 5 stjärnor.

Tips för att välja rum: Alla rum var bra
  • Bodde här: mars 2017, reste med vänner
1  Tack Mats M
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt mellanklasshotell med fina omgivningar och bra poolområde. Det fanns många solstolar vid poolen vilket var positivt eftersom vi alltid fick plats. Lång och fin strand precis vid hotellet men stora vågor som gjorde det svårt att bada vid hotellet.

Maten i bufferestaurangen var helt ok men frukosten var bättre än lunch och middag som var ganska enformigt. Ett plus för pizzorna vid poolbaren som var riktigt goda.
Även galamiddag på tisdagar var väldigt bra! Det var veckans höjdpunkt med god italiensk mat.

Rummen däremot var under all kritik! Gammalt och sunkigt med en väldigt tydlig mögellukt. Enda gången det luktade gott var när städerskan precis varit där. Rummen är i stort behov av renovering! Så vill ni ha ett fräscht hotellrum, välj något annat hotell.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Scherdin15