“Bästa fisken”

Creparia Sol Doce
Rankad som nr 14 av 95 Restauranger i Santa Maria
Kök: Bar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fish of the day!! Bra pris. Rejäla portioner.
Goda pommes. Aningens lång väntan under lunchrusning. En pärla nära piren!!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Ann K

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Ätit lunch flertalet gånger på detta ”hak”, och då valt ”fish of the day”.
Färsk fisk som finns att tillgå för dagen på piren rätt utanför tillagas på grillen. Fantastiskt gott, med goda tillbehör och en fräsch sallad. Stora portioner, härifrån går man inte hungrig. Billigt för att vara så bra mat om man jämför med ”finare” restauranger som inte alls håller lika hög standard på maten.
Kommer man mitt i lunchtiden så tar det ett tag att få maten.
Ett måste att besöka!

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack Ida L
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Bra service, och väldigt billigt, både mat och dryck. Jättebra läge precis vid fiskepiren. Gå hit om du är hungrig och inte har så fet plånbok, men kanske hellre till en enkel lunch i farten än till finmiddag.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Elin K
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Får in en smaklös hamburgare som dessutom innehåller rester av ben är inte ok. Att även pommes var som kokt potatis gör inte saken bättre. Skickar ut "maten" säger att detta är inte ok ber sedan om notan vill betala för drickat. När ägaren vill att vi ska betala även maten vilket jag vägrar så blir vi utslängda. Vilken service......

Datum för besöket: december 2017
Tack connyv466
Omdömet skrevs 22 maj 2017

Detta lilla lunchhak ligger precis vid piren. Vi fick vänta länge, men vi fick fantastisk mat så det var värt det! Billigt och fräscht!

Datum för besöket: mars 2017
Tack Migacabe

Resenärer som tittade på Creparia Sol Doce tittade också på

Sal, Kap Verdeöarna
Santa Maria, Sal

Besökt Creparia Sol Doce? Berätta vad du tyckte!