“Bra pizzaställe”

Rankad som nr 11 av 92 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

En trevlig restaurang belägen i centrum av Santa Maria. Ligger lite undanskymt och kan vara svår att hitta. Restaurangen saknar uteservering. Servicen var snabb och vänlig. Pizzan var fantastiskt god och priserna verkade ligga något under andra näraliggande restauranger. Inte så många gäster vilket kan bero på att alla bord var inomhus.

1  Tack Jan A

Omdömet skrevs 22 november 2017 från mobil enhet

Bra stekning. Bra kryddat. Troligen den godaste köttbiten jag åt under mina två veckor här. Trevlig och mysig miljö. Bra service.

1  Tack Katarina L
Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Maten var riktigt fräsch och god men saknade det sista lilla. Servicen godkänd men inget extra eller personligt.
Värt ett besök men det finns bättre restauranger i Santa Maria.

Tack Donfreddie
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Förstår att man hamnar i en kö om man vill komma in och beställa en pizza. Men jag lovar, det är värt att vänta! Tunna pizzor med fantastiska smakkombinationer! Besöker du Santa Maria så missa inte denna lilla mysiga restaurang!

1  Tack beritho2016
Omdömet skrevs 15 mars 2016 från mobil enhet

Hittade stället av en slump. Ett bra ställe för att äta pasta och pizza. Service ok. Lite trångt då alla platser ät inomhus, men det gick bra att komma dit utan att ha bokat bord.

Tack TheBlom

Resenärer som tittade på OCaranguejo tittade också på

Santa Maria, Sal

Besökt OCaranguejo? Berätta vad du tyckte!