“Perfekt läge vid havet”

Rankad som nr 18 av 93 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2018

En liten pärla vid havet med trevlig personal och god mat.
Oftast mycket folk på kvällarna med lugn atmosfär.
Servicepersonalen var proffsig men lite ledsna.

Tack PedroGBG

Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

To die for! Deras fisk, finner inga ord! Tonfisken var så mör och fin, bluefish (catch of the day) OMG! Riktigt bra

Tack Mikaela T
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig och fräsch restaurang med mysig uteservering. Trevlig personal och fräscha toaletter. Maten var fantastisk.

Tack Theforsheims
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Trevlig restaurang med servering både ute och inne. Ganska mycket att välja på, även om den mesta fisken saknades då det blåst kraftigt i två veckor. God mat och gott vin från Fogo.

Tack Eva V
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Tonfisken är fantastisk men se till att få den rare!! Vi åt bara fisk och skaldjur och var mycket nöjda.

Tack Gbg41648

Resenärer som tittade på Restaurante Barracuda tittade också på

Besökt Restaurante Barracuda? Berätta vad du tyckte!