“Perfekt läge vid havet”

Rankad som nr 19 av 95 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2018

En liten pärla vid havet med trevlig personal och god mat.
Oftast mycket folk på kvällarna med lugn atmosfär.
Servicepersonalen var proffsig men lite ledsna.

Tack PedroGBG

Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Otroligt god mat , allt vi åt var super gott . Provade deras rätt som var någon slags mussla som smakade fantastiskt .

Tack 776dominikw
Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

To die for! Deras fisk, finner inga ord! Tonfisken var så mör och fin, bluefish (catch of the day) OMG! Riktigt bra

Tack 313mikaelat
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig och fräsch restaurang med mysig uteservering. Trevlig personal och fräscha toaletter. Maten var fantastisk.

Tack Theforsheims
Omdömet skrevs 7 mars 2018

Stannade bara för att ta en öl på promenaden längs stranden. Väldigt mysigt ställe, i alla fall på uteserveringen vid stranden. Normala priser.

Tack kivnenahoj

Resenärer som tittade på Restaurante Barracuda tittade också på

Besökt Restaurante Barracuda? Berätta vad du tyckte!