“Bra fisk”

Rankad som nr 19 av 96 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Tonfisken är fantastisk men se till att få den rare!! Vi åt bara fisk och skaldjur och var mycket nöjda.

Tack Gbg41648

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Något långsam service, men trevlig personal.
Åt en perfekt tillagad fisk som serverades hel, men personalen var hjälpsam att filea/rensa om vi ville ha hjälp med det.
Bra prisnivå.

Tack Elin K
Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Åt tonfisk med fruktsås som var fantastiskt god. Valde att få den rare och med ris då servitrisen rekommenderade detta. Bra val!! Smälte i munnen. Sambon åt jambalaya och var mycket nöjd han med. Blir fler besök innan vi åker hem.

1  Tack Gbg41648
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Jag kan varmt rekommendera både grillad tonfisk med tropisk fruktsås samt tonfisk med citronsås, väldigt gott!!

Datum för besöket: januari 2018
Tack NHJ123
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Vi provade revbensspjäll och fisk båda rätterna var jätte goda med utmärkt kryddning och marinad. Tog banana flambe som dessert också mycket god med touch av rom.

Tyvärr hade de bara ett vin ( husets) på glas men det var helt okej, en liten karaff kostade ca 5€.

Boka bord på detta ställe!

Datum för besöket: januari 2018
Tack PetterLisa

Resenärer som tittade på Restaurante Barracuda tittade också på

Besökt Restaurante Barracuda? Berätta vad du tyckte!