“Bra fisk”

Rankad som nr 18 av 93 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Tonfisken är fantastisk men se till att få den rare!! Vi åt bara fisk och skaldjur och var mycket nöjda.

Tack Gbg41648

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Något långsam service, men trevlig personal.
Åt en perfekt tillagad fisk som serverades hel, men personalen var hjälpsam att filea/rensa om vi ville ha hjälp med det.
Bra prisnivå.

Tack Elin K
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Jag kan varmt rekommendera både grillad tonfisk med tropisk fruktsås samt tonfisk med citronsås, väldigt gott!!

Tack NHJ123
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Vi provade revbensspjäll och fisk båda rätterna var jätte goda med utmärkt kryddning och marinad. Tog banana flambe som dessert också mycket god med touch av rom.

Tyvärr hade de bara ett vin ( husets) på glas men det var helt okej, en liten karaff kostade ca 5€.

Boka bord på detta ställe!

Tack PetterLisa
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat. Prova tonfisken i fruktsås.
Bästa fiskrestaurangen i Santa Maria. 50 meter ifrån havet med vågorna som brusar.
Snabb service och trevlig personal.
Boka gärna bord. Ofta fullt efter 19 00

Tack Mikael W

Resenärer som tittade på Restaurante Barracuda tittade också på

Besökt Restaurante Barracuda? Berätta vad du tyckte!