“Solsemester”

Rankad som nr 19 av 96 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 15 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat. Prova tonfisken i fruktsås.
Bästa fiskrestaurangen i Santa Maria. 50 meter ifrån havet med vågorna som brusar.
Snabb service och trevlig personal.
Boka gärna bord. Ofta fullt efter 19 00

Tack Mikael W

Omdömet skrevs 14 januari 2018

Kom ganska tidigt, vilken man bör göra då restaurangen verkar fyllas ganska snabbt. Fisken vi år var riktigt bra. Speciellt tonfisken. Läger är trevligt, med utsikt över stranden. Kan vara lite blåsigt. Personalen skulle vinna på att vara lite gladare och trevligare.

Tack Jogga_1964
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Vi var fyra stycken som åt fisk. Två dagens fisk och två tonfisk med fruktsås. Det senare som jag åt var mycket bra. Trevligt att sitta nästan på stranden. Bra service.

Datum för besöket: december 2017
Tack Matgourme
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Åt jätteräkor med ris, riktigt gott. Fick dock be om sås till då det inte ingick.
Mycket trevlig och bra service.
Familjen åt Lasagne och Paella som de var mycket nöjda med.
Helt klart värt ett besök. Kanske blir ett besök till i veckan.

Tack 74 740 204
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig strandrestaurang med god mat och trevlig personal. Åt hel fisk och god dessert. Blir ett besök till innan hemresan.

Tack jonasr336

Resenärer som tittade på Restaurante Barracuda tittade också på

Besökt Restaurante Barracuda? Berätta vad du tyckte!