“Bra fiskrätter, trevligt läge men lite trevligare personal önskas”

Restaurante Barracuda
Rankad som nr 18 av 93 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 14 januari 2018

Kom ganska tidigt, vilken man bör göra då restaurangen verkar fyllas ganska snabbt. Fisken vi år var riktigt bra. Speciellt tonfisken. Läger är trevligt, med utsikt över stranden. Kan vara lite blåsigt. Personalen skulle vinna på att vara lite gladare och trevligare.

Tack Jogga_1964

Omdömet skrevs 8 januari 2018

Vi var fyra stycken som åt fisk. Två dagens fisk och två tonfisk med fruktsås. Det senare som jag åt var mycket bra. Trevligt att sitta nästan på stranden. Bra service.

Tack Matgourme
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Åt jätteräkor med ris, riktigt gott. Fick dock be om sås till då det inte ingick.
Mycket trevlig och bra service.
Familjen åt Lasagne och Paella som de var mycket nöjda med.
Helt klart värt ett besök. Kanske blir ett besök till i veckan.

Tack 74 740 204
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Trevlig strandrestaurang med god mat och trevlig personal. Åt hel fisk och god dessert. Blir ett besök till innan hemresan.

Tack Jonas R
Omdömet skrevs 20 december 2017 från mobil enhet

Åt jambalaya och grillad fisk med gratinerad potatis. Maten var jättegod, kanske den bästa fisk jag ätit.
Trevlig service
Prisvärt
Precis på stranden
Vill gärna gå dit igen.

Tack Natalie T

Resenärer som tittade på Restaurante Barracuda tittade också på

Besökt Restaurante Barracuda? Berätta vad du tyckte!