“Barnens Mecca”
Omdöme om Baraonda

Baraonda
Rankad som nr 3 av 95 Restauranger i Santa Maria
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Italienarna är som bekant tokiga i barn och här har man leksaker, små bord som går att leka vid och dessutom ett fantastiskt bemötande av ägarna. Behöver jag nämna att mat och allt övrigt var lika bra. Ligger lite udda men det är det värt.

Datum för besöket: december 2017
Tack connyv466
Barbaramichel R, Proprietario på Baraonda, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2017

tack för komplimangerna, men vi förstod inte vad som är konstigt för hennes vänliga hälsningar .. Barbara Ricciardi.

Omdömet skrevs 3 december 2017

Vi besökte ca 15 restauranger på Sal och denna var ABSOLUT den bästa.
Fin service och MYCKET god mat till bra priser.
Vi rekommenderar verkligen denna undangömda pärla!!!

1  Tack Voven1964
Barbaramichel R, Proprietario på Baraonda, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2017

Tack så mycket vi väntar fortfarande på dig Cordially Barbara.

Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

Sista kvällen förgyllde vi på denna italienska restaurang.Ryktet om öns bästa kan vi bara stämma in med.
Personlig service i topp klass och en lugn fin miljö med möjlighet att även sitta ute.
Testa bresola carpaccio men dela den på 2 .....pizzorna väljer du själv pålägget de är så bäst. Åt gnocchi superbt God.
Missa inte detta ställe lite utanför turist gatorna.

Tack hasse w
Barbaramichel R, Proprietario på Baraonda, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Tack för att du äter middag gjorde vi väldigt mycket för dig, ditt bord är klart för nästa middag. varmt Barbara
Aido

Omdömet skrevs 1 november 2017

Vi har varit till Baraonda 2 kvällar i rad (31/10 & 1/11) och vi är väldigt nöjda med både mat och service. Vi åt väldigt fin fisk och skaldjur förra kvällen och pizza andra kvällen, alltihopa utmärkt gott.

Tack thorri2004
Barbaramichel R, Proprietario på Baraonda, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2017

many thanks to our gratification is customer satisfaction always makes it pleased to have good customers like you in our restaurant. ps. pay attention to chili Best regards Barbara Ricciardi.

Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

Man kan komponera pizzan själv & den smakar som den skall göra. Övriga rätter är absolut i topp. Har Reserva viner vilket knappast går att finna annars i S:a Maria. Bra och personlig service.
Bästa italienska i Santa Maria!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Bertil H

Resenärer som tittade på Baraonda tittade också på

Santa Maria, Sal
Santa Maria, Sal

Besökt Baraonda? Berätta vad du tyckte!