“Bra lunch i härlig strandmiljö”
Omdöme om Cretcheu - STÄNGD

Cretcheu
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Vi åt lunch här vid ett par tillfällen och kan rekommendera det. Bra service och snabbt, vilket inte är vanligt här. Vällagat också :) Schysst läge

Tack Lazze2014

Omdömet skrevs 21 februari 2017

Trevlig utsickt men defenetivt inget mer att ha. Även om allt på Sal är att relaxa så var det här nonchalanta stället både dyrt och tråkigt.

Tack Richard B
Omdömet skrevs 11 februari 2017 från mobil enhet

Vi åt här vår första kväll i kap verde. Servicen gick väldigt långsamt och pastan var underkokt. Annars god mat och fin utsikt över havet och piren!

Tack 742lisettej
Omdömet skrevs 7 februari 2017 från mobil enhet

Trevlig utsikt, men dyrt och motsvarade inte mina förväntningar, torr, trådig och smaklös hummer...inte många bitar räkor i pastan...

Tack Annette L
Omdömet skrevs 21 januari 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang intill stranden där man kan sitta på terassen. Vi åt både fisk,hummer,räkor & tonfisk här och allt var perfekt tillagat. Personalen missförstod beställningen men åtgärdade det snabbt. Det är inte så lätt för alla på ön med engelskan så det får man ha överseende med tycker jag! Gott och glatt ställe! (Gratis wifi också ifall internetabstinensen satt in:).

Tack Fridis81

Resenärer som tittade på Cretcheu tittade också på