“Middag”

Chez Pastis
Rankad som nr 2 av 87 Restauranger i Santa Maria
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

En av de populäraste restaurangerna i Santa Maria. Normalt måste man boka bord flera dagar i förväg. Restaurangen är liten och trång men mycket trivsam. Bra service och helt ok mat. Tycker dock att det finns flera restauranger i Santa Maria som är minst lika bra.

Tack Jan A

Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Vi åt på ”chez pastis” efter att ha blivit rekommenderad av stället av en vän och blev verkligen nöjda. Bästa maten under vår vistelse i Santa Maria.

Tack Bolsann
Omdömet skrevs 22 november 2017 från mobil enhet

Maten var god! Kocken duktig på att förklara pch rekommendera mat utifrån önskemål om tex stekgrad på köttet. Glad, personlig och charmig ägare som verkligen gjorde hela besöket till en upplevelse. Miljön var också läcker. 20 platser för gäster, mitt emellan två hus. Taket utgjordes av grenar från ett träd och till en början trodde jag att hag var inomhus.

Tack Katarina L
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Efter besökt chez pastis förstår vi varför dom ligger 1a på tripadvisorsidan, god mat, trevlig miljö o service gör att restaurangen är den vi tycker är bäst efter en vecka på sal. Vi åt tagliatelli med rökt fisk samt biffmed inlindad ost, mkt bra o fräscht.
Det enda som kan upplevas som negativt är att det är trångt, vår upplevelse är met åt att det är gemytligt

1  Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

En av de bästa middagsrestaurangerna, god mat tillagad med omsorg och mycket serviceinriktad personal, man måste boka bord flera dagar innan. Denna restaurang ska man prova, missa inte den chansen!

Tack Roger E

Resenärer som tittade på Chez Pastis tittade också på

Santa Maria, Sal

Besökt Chez Pastis? Berätta vad du tyckte!