“Semester”

Rankad som nr 35 av 95 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mysig miljö , okej mat men när notan kom visade det sig att de tagit fram ett vin som var dubbelt så dyrt som vi valt. Maten kostade ca 450kr/person vilket var dubbelt så mycket som det som stod i menyn. Vi påpekade detta och matpriset fixade servitören till men inte vinet. Kändes inte som ett bra besök

Tack Lena H

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt och trevligt ställe med italiensk mat. Goda pastarätter! Testade både med skaldjur och en carbonara. Gott husets vin!

Tack lottapunkt
Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Åt pasta tortellini och sambon grillad tonfisk.
Pastan var god men hade gärna fått smaka mer, smakade mest tomatsås och den var tyvärr lite överkokt. Sambon var väldigt nöjd med sin tonfisk. Fick ris till och en hel del olika grönsaker, både grillade och stekta. Stor portion som såg väldigt fräsch ut.
Menyer på svenska och även servitris som pratar svenska.
Prismässigt som dom flesta andra ställen.

Tack Ida L
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Efter belåten varmrätt så tänkte vi avsluta med ostbricka som inte fanns på menyn som efterrätt men däremot som förrätt. Försöker med lokal personal men det går inte då dyker en svensk kypare upp och på ett kick så fixade hon ostbrickan. Service är bra....

Tack connyv466
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

God och vällagad mat. Man får mycket på tallriken. Trevlig personal. Fint och rent ställe. Pizzorna hade hög klass.

Tack Theforsheims

Resenärer som tittade på Leonardo Cafe Italian Restaurant tittade också på

Besökt Leonardo Cafe Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!