“Middag”

Rankad som nr 35 av 95 Restauranger i Santa Maria
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Under vår vecka besökte vi Leonardos två gånger. Deras Hummerpasta är bland det godaste vi ätit. Mycket bra service.

Datum för besöket: januari 2017
Tack annsofieka

Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Min tonfisk var mkt god. Mannens friterade skaldjur var dock inte någon höjdare. Trevlig stämning och svensk servitris.

Tack Maria B
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Bra mat, bra service, finns faktiskt en svensk servitör på restaurangen. Dock var det ett klart minus med uteserveringen som låg på en livlig tvärgata där mycket lokalbefolkning gick förbi och stirrade ibland lite snett på turister.

Tack Jimmy J
Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

God mat. Lite rörig stämning. Man fick ibland påkalla uppmärksamhet från servicen. Ganska fullt, kan vara bra att boka bord.

Tack kickiwi
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Bra läge, trevlig personal, supergod mat. Både ute och inne servering. Fanns även svensk talande personal när vi var där.

Datum för besöket: februari 2017
Tack violap303

Resenärer som tittade på Leonardo Cafe Italian Restaurant tittade också på

Besökt Leonardo Cafe Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!