2 958 kr
Bli belönad med One Key
2 972 kr
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 12 februari 2022

Vi trivdes bra under vår vecka på hotellet. Poolområdet är trevligt och stranden är riktigt bra. Hotellet ligger en bit utanför centrum men i efterhand tycker jag bara att det är bra. Det finns inte så mkt som drar i centrum ändå och restaurangutbudet är väldigt begränsat. Då är det bättre att ha det lite lugnare på dagen och sedan ta en strandpromenad in på kvällen om man nu blir sugen att se något annat.

Bra SPA-behandlingar!

Det som jag skulle vilja ändra på lite är att poolen är väldigt kall. Det var knappt någon som badade i den, vilken är synd för poolområdet är annars väldigt trevligt.

Rumstips: På det här hotellet vill man ha havsutsikt
Datum för vistelsen: december 2021
1  Tack Alden32
SIDCV Marketing, Revenue Management på Hilton Cabo Verde Sal Resort, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2022

Kära gäst
Tack för din underbara detaljerade feedback.
Vi uppskattar verkligen din vision och det är ett nöje för oss att förstå att dina förväntningar var i linje med vårt mål.

Tack för att du valde Hilton Cabo Verde, vi hoppas att se dig snart i paradiset under din nästa semester.

Ses snart,

Omdömet skrevs 26 december 2021

Ett fantastiskt Hotell som vi gärna återvänder till. Vackert rum med fin utsikt. Utsökt frukost och väldigt vänlig personal. Utsökt mat på strand restaurangen. Vackert upplevelse med vackra vyer åt alla håll. En plats för den som vill vila sina sinnen, äta färsk fisk, underbara exotiska frukter och bada i turkost hav.

Datum för vistelsen: december 2021
1  Tack Q4640EAninaw
SIDCV Marketing, Revenue Management på Hilton Cabo Verde Sal Resort, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2022

Kära gäst,

Först och främst tack för att du valde Hilton Cabo verde för din semester.

Tack för att du delar med dig av din upplevelse i detalj och vi är glada över att förstå att din semester var över dina förväntningar.

På Hilton Cabo Verdes vägnar är vi glada över att ha dig här under din nästa semester.

Vi tar tillfället i akt att önska dig ett fantastiskt 2022.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 6 november 2021

Fantastisk vistelse där vi pga ett missöde med vår bokade rumskategori erbjöds uppgradering till hotellets presidental suite. Fantastisk service och ett mysigt och privat hotell nära stranden med gångavstånd till Santa Maria. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Departure331078
SIDCV Marketing, Revenue Management på Hilton Cabo Verde Sal Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2022

Kära Petra,

Först och främst tack för att du valde Hilton Cabo verde för din semester. Så underbart att läsa den känsla du hade beskriver din upplevelse.

Med ett ord kommer det att vara »Paradise»

Hoppas vi ses snart

Vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 4 mars 2020

Hilton är som sig bör ett högkvalitativt hotell. Frukosten på hotellet var helt fantastisk och där fanns nog allt och lite till att välja på. Omelett med tillbehör, smoothies och annat gick att beställa á la minute. Poolbaren och poolområdet är trevligt och hålls rent och snyggt även om wi-fi täckningen här var lite dålig. Rummen är bra och vi bodde 4 i ett rum med 2 stora sängar utan problem. Städningen funkar klanderfritt. På stranden har hotellet egna solbäddar och en egen restaurang som också var riktigt trevlig. Där kom vi att äta både luncher och någon middag. Vi tyckte priserna i poolbaren och på stranden var helt ok, men vi åt aldrig buffetmiddagen då vi tyckte den var alldeles för dyr, €35.
Personalen är generellt trevliga och alerta, men en del upplevs som ansträngt trevliga vilket gör stämningen lite stel ibland.

Datum för vistelsen: februari 2020
2  Tack chris2fferl70
HiltonCaboVerdeSal, Guest Relations Manager på Hilton Cabo Verde Sal Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2020

Dear guest,

We do want to be a paradise for our guests and feel great hearing we met your vacation expectations. Thank you for taking the time to share your comments on the characteristics you specially liked.

We eagerly await your return to our beautiful island and resort for another memorable experience.

Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team

Omdömet skrevs 26 februari 2020 från mobil enhet

Kan inte tänka mig att man kan bo bättre. Stora fräscha rum, superb frukost som hade allt man kan önska sig, hotellet ligger precis vid fin strand, gott om plats vid poolen, bra personal, endast 1 km till Santa Maria. Helt enkelt toppen!

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack GSTWF
HiltonCaboVerdeSal, Guest Relations Manager på Hilton Cabo Verde Sal Resort, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2020

Dear guest,

We are always happy when our guests take the time to let us know they have had a rewarding and memorable stay.

Thank you for you for all your compliments.

Come again soon. We look forward to welcoming you back!

Best regards,
Hilton Cabo Verde Sal Resort Team