“Grillad hummer "sådär" men räkorna toppen ”
Omdöme om George's

George's
Rankad som nr 24 av 89 Restauranger i Santa Maria
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Menyn är inte så stor men det verkar kockhjärtat vara. Ska tillbaka hit i mars så räkna med återbesök.

Tack Conny V

Omdömet skrevs 27 november 2017 från mobil enhet

Vi råkade bli rekommenderade dit av en annan restaurang som hade stängt pga sjukdom och vilken lyckträff.
Bästa maten under vår tid på Sal.
Vi bjöds på några förrätter vilka alla var mycket goda.
Våra huvudrätter kom inte in samtidigt men det gjorde inget då vi var ett sällskap med små barn så det blev bra.
Maten var den bäst smakande under vår vistelse och den första restaurangen som frågade om tillagningsgrad på tonfisken.
Servicen var inte kanon men det var maten!

Tack Magnus P
Omdömet skrevs 22 november 2017 från mobil enhet

Köttet var grått och okryddat. Kaffet vi bjlds på efteråt det bästa på veckan. Maten lagades av en engagerad kock och med bra råvaror. Tyvärr för lite smak.

Tack Katarina L
Omdömet skrevs 20 november 2017 från mobil enhet

Helt underbar mat lagad av en fantastiskt trevlig och duktig kock! Rent och fint kök och personalen underbar. Firade mannens födelsedag där och blev serverade förstklassigt och fick även sång, munspel och tårta.

Tack fruuddin
Omdömet skrevs 12 november 2017 från mobil enhet

Litet ställe efter tredje huvudgatan. Sympatisk personal och glad kock. Vi åt kött- och kycklingstroganoff samt grillad tonfisk, bra båda rätterna. Drack ett portugisiskt rött vin till, märklig smak men gott. Mycket bra lokal kapverdisk bakgrundsmusik.

Tack alo01

Resenärer som tittade på George's tittade också på

Santa Maria, Sal

Besökt George's? Berätta vad du tyckte!