“Barfota i sanden med havsutsikt ”

Palm Beach Restaurant
Rankad som nr 28 av 115 Restauranger i Sal
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Avslappnat. Bra priser. Goda pizzor. Egengjord pasta. Gott kaffe. Bra lunchhäng. Spelar schysst musik. Fräscha toaletter.

Tack Ann K

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe precis vid havet. Varit här vid två tillfällen under vår vistelse.
Testat vegetariska pizzan samt den vegetariska salladen. Pizzan är riktigt bra. Tunn, knaprig och dryper inte fett av den.
Salladen var ganska tråkig och torr.
Går snabbt att få in maten. Trevlig personal.

Tack Ida L
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt läge vid stranden, åt både lunch och middag där. Jätte god mat och väldigt trevlig personal. Rekommenderas!

Tack Linn H
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra läge vid den härliga stranden. Vi åt här flera gånger och var mycket nöjda varje gång. Grillad hummer, pizza, Caesarsallad - allt fantastiskt gott. Mycket trevlig och uppmärksam personal. De hade full koll på alla bord hur länge man väntade. Rekommenderas!

Tack ChaKje
Omdömet skrevs 7 mars 2018

Stället har bra service och ligger vid stranden. Gott kaffe och glass. Har en hel del "premium" alkoholdryker, alltså sorter man känner igen och inte bara de inhemska sorterna. Har även gratis wifi för den som behöver.

Tack kivnenahoj

Resenärer som tittade på Palm Beach Restaurant tittade också på

Santa Maria, Sal

Besökt Palm Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!