“Lokalt o toppen”
Omdöme om Cafe Criolo

Cafe Criolo
Rankad som nr 21 av 114 Restauranger i Sal
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Ett underbart ställe med lokala maträtter. Ofta fullt men värt att vänta på ett bord. Deras cachupa är helt underbar. Grillad octopus är toppen. Ett ställe att rekommendera.

Tack Thomas E

Omdömet skrevs 1 april 2017

Rekommenderas! Det här stället återkom vi till flera gånger på grund av deras goda och väl tillagade mat.

Tack bebba2016
Omdömet skrevs 29 december 2016

Ett mycket enkelt ställe med god mat speciellt om man gillar fisk och havets läckerheter. Åt ofta dagens fisk och drack ofta en cappucino därpå som smakade bra. Trevlig personal. En sådan lunch gick på ca 100 kr med liten öl till.

Tack humpebe
Omdömet skrevs 4 februari 2016

Trevlig mat till rimliga priser. Blir väldigt snabbt fullsatt, så det lönar sig att vara ute i god tid(strax före 19.00)

Tack Ronny L
Omdömet skrevs 18 februari 2015

Cafe Criolo stavas det på notan.
Detta ställe ser inte så märkvärdigt ut. Ett hål i väggen med ett dussintal bord. Maten är förträfflig och husets vita vin otroligt gott för sina 6 euro / liter. Dagens grillade fisk 8€. Helt fantastisk.
Stället ligger lite i utkanten av stan men är klart värt ett besök.

• Atmosfär
1  Tack Tobbelkp

Resenärer som tittade på Cafe Criolo tittade också på

Besökt Cafe Criolo? Berätta vad du tyckte!