Algotels
piaangelovski
Stockholm, Sverige
Semester i kubik!
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 3 jan. 2020från mobil enhet
Otroligt trevlig anläggning. Serviceinriktad personal. Mycket bra mat och fantastisk omgivning. No stress passar utmärkt.

Trevliga rum. Bra städning. Man bör räkna med att det blåser mycket och att området är fullt av trevliga katter. Är mycket nöjd och åker gärna dit igen.
Datum för vistelsen: december 2019Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
3 111 kr
  • Priceline
16.1 km från VOI Praia de Chaves Resort
Visa fler hotell i Boa Vista
Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Detta hotell är ett utmärkt val om man vill ha en skön och avkopplande semester. Hotellet är rätt stort men det är inget man märker av. Mat, dryck och trevligt bemötande är det gott om. Rena fräscha rum och bra underhåll på hela hotellet. Hotellet ligger på en höjd och det finns en bred ”väg” ner till stranden, nackdelen under våra 2 veckor var att det blåste väldigt mycket och det var röd flagg under hela tiden, det gick att bada i havet med viss möda och försiktighet men poolen fanns som alternativ med något kallt vatten.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Misen2013
Omdömet skrevs 10 juni 2019

Mycket fint hotell med bra läge nära flygplatsen och mitt på den fantastiska stranden. Fina rum med sköna sängar och bra städning. Trevlig personal och genomgående bra service!

Bra poolområde med uppvärmd pool och lagom med aktiviteter. Riktigt bra buffe med stor variation. Kockstationer, ostbord, grillar, kvällens drink, olika teman osv...

Går utmärkt att promenera från hotellet in till Sal Rei. Tar ca 1- 1,5 timme och man går på stranden hela tiden.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Åsa N
Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Skönt väder, god och generöst med mat/dryck och härlig pool.
Lagomt med aktiviteter. Bra personal.Åk dit om du vill relaxa.Enda minus är den långa flygturen och att hotellet ligger en bit utanför centrum och shopping.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack S N
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Vilken mat! Det fanns allt tom sill som, även den , naturligtvis, var jättegod! Vi fick oxå sushi en kväll på rökt lax bl a. Stora men o så goda! Även ett ostparadis! Underbar personal,hjälpsamma o gladal! Alltid till hands utan att vara på! En underbar vecka! Det blåste mycket men så vackert. Tog ett dygn att vänja dig vid de starka drinkarna bara!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Vanja K
Omdömet skrevs 3 mars 2019

Hotellet var jättebra med rena fina rum. Maten var helt fantastisk med olika maträtter varje dag och trevlig personal. Det som var tråkigt var att poolerna var iskalla och i havet gick det för stora vågor för att kunna bada. Wifi var väldigt svajigt fungerade bäst i receptionen.Gillar man inte katter så skall man nog inte åka hit för dom springer överallt.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack LEIF J