“Måste provas.”

Konoba Ivandica Dvori
Rankad som nr 1 av 36 Restauranger i Brela
Kök: Kroatiskt
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Super bra restaurang, med hög klassig mat, dryck, service och utsikt. Ligger uppe vid huvudvägen, men trafiken stör inte alls. Dom hämtar upp i egen transport och skjutsar tillbaks er till tex Brela.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack StefanLarsson

Omdömet skrevs 22 augusti 2016 från mobil enhet

En riktig topprestaurang med mysig atmosfär och bra service.
Maten var utsökt och vinet suveränt.
Kan varmt rekommendera deras ostbricka som var bland det godaste vi nånsin har ätit. Närodlat när det är som bäst.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Helene G
Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Halv bra om man jämför med resten av utbudet i Brela. Tog mix grill, köttet var i olika kvalité med tråkiga pommes frites till. Frysta grönsaker var ett STORT minus, smakar absolut inget ting. Känns som om man betalar för utsikten istället för att maten talar för sig själv.

Datum för besöket: augusti 2016
2  Tack B9249WXerics
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Härlig gammal "herrgård" med över 200 år på nacken, högt belägen med utsikt över vackra Brela. De hämtade oss från hotellet i Baska Voda och körde oss även hem efter middagen. Men stället var också fantastiskt. Bra service, underbar gammal stenmiljö, genuin känsla och fantastiskt mat som kan beskrivas som "enkel" med med underbara smaker. Vi återvände dagen efter!

En romantiskt val före turistiska Panorama i Baska Voda.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Angman77
Omdömet skrevs 5 maj 2016

Utmärkt mat, förträfflig utsikt och - inte minst - en enastående uppmärksam och trevlig personal! Vi tycker att denna restaurang helt enkelt är den bästa vi besökt i trakten.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Bettisen

Resenärer som tittade på Konoba Ivandica Dvori tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Konoba Ivandica Dvori? Berätta vad du tyckte!