“Fantastisk mat & utsikt”
Omdöme om Konoba Galinac

Konoba Galinac
Rankad som nr 8 av 36 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

En av de bästa restaurangerna här.
Otrolig utsikt, maten i världsklass, bra viner, shuttle bus till & från Brela utan debitering.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack StefanLarsson

Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Makalös utsikt och suveränt med taxi som hämtar o lämnar gratis
Maten ok men miljön och personalen toppen.

Datum för besöket: maj 2017
Tack 616lenak
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

God middag i trevlig miljö. Efter solnedgång blev det kyligt men pigg personal fixade ett varmare bort mer i lä.
Idag åt vi kött i olika former och alla var nöjda. Semifreddo till dessert gjorde inte saken sämre-rekommenderas.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Komp8
Omdömet skrevs 3 oktober 2016 från mobil enhet

Utsikten är magisk och maten likaså! Jag och mina kollegor hade en mycket god och trevlig kväll.

Datum för besöket: september 2016
Tack Fredrika B
Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Det bar lite rörigt innan vi kom på plats, men sedan väntade något väldigt gott. En fantastisk biffstek och en underbar utsikt med en vacker solnedgång. Absolut något att pröva om man är i krokarna.

Datum för besöket: september 2016
1  Tack mikaela298

Resenärer som tittade på Konoba Galinac tittade också på

Brela, Split-Dalmatiens län

Besökt Konoba Galinac? Berätta vad du tyckte!