“Hög klass”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 2 av 36 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt vällagad och god mat upplagda med finess. Vi var mycket nöjda över både matens kvalitet och servicen. Mycket nöjda med vårt besök.

Tack Freedom29111209922

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Maten är mycket god och fint upplagd. Wooow vilka smaker. Personalen är trevlig och ser dig som gäst.
Det blev flera kvällar på Obid och ser fram emot nästa år.

Tack gordanan937
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Rekommenderar ALLA som är i Brela att besöka Obid. Sjukt trevlig & proffsig personal, maten är helt fantastiskt god & uppläggen är så vackra.

Kan med handen på hjärtat säga att detta är en av de bästa restaurangerna jag ätit på någonsin.

Vi ses nästa år :)

Tack Pioneer51523647441
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt middag här två gånger under vår vecka i Brela. Fantastiskt god mat! Tuna steak-en var den bästa tonfisken vi ätit. Goda viner och även alkoholfri öl (kyparen hade dock aldrig hört talas om alkoholfritt vin så där ligger Kroatien lite back). Knappt man orkade efterrätt :-) Vår favoritrestaurang i Brela.

Tack where2next2013
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Otroligt god mat och service! Väldigt populärt så boka bord, det är helt klart värt. Vi bokade bord och efterfrågade glutenfri dessert och det var inga problem att fixa!

Datum för besöket: september 2019
Tack josefing643

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!