“FANTASTISKT”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 2 av 36 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Rekommenderar ALLA som är i Brela att besöka Obid. Sjukt trevlig & proffsig personal, maten är helt fantastiskt god & uppläggen är så vackra.

Kan med handen på hjärtat säga att detta är en av de bästa restaurangerna jag ätit på någonsin.

Vi ses nästa år :)

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Pioneer51523647441

Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt middag här två gånger under vår vecka i Brela. Fantastiskt god mat! Tuna steak-en var den bästa tonfisken vi ätit. Goda viner och även alkoholfri öl (kyparen hade dock aldrig hört talas om alkoholfritt vin så där ligger Kroatien lite back). Knappt man orkade efterrätt :-) Vår favoritrestaurang i Brela.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack where2next2013
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Otroligt god mat och service! Väldigt populärt så boka bord, det är helt klart värt. Vi bokade bord och efterfrågade glutenfri dessert och det var inga problem att fixa!

Tack josefing643
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Svårt att få bord. Beställ i förväg. Supergod mat och trevlig personal. Ligger vi utsikt över hamnen.

2  Tack maggiesfarm2018
Omdömet skrevs 30 september 2019 från mobil enhet

Vi var fem tjejer som fick en fantastisk upplevelse
Vi åt en jättegod lunch med Tuna Tataki och Sebass.

Tack lottas599

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!