“Populär restaurang i hamnen”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 2 av 36 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Otroligt god mat och service! Väldigt populärt så boka bord, det är helt klart värt. Vi bokade bord och efterfrågade glutenfri dessert och det var inga problem att fixa!

Tack josefing643

Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Svårt att få bord. Beställ i förväg. Supergod mat och trevlig personal. Ligger vi utsikt över hamnen.

2  Tack maggiesfarm2018
Omdömet skrevs 30 september 2019 från mobil enhet

Vi var fem tjejer som fick en fantastisk upplevelse
Vi åt en jättegod lunch med Tuna Tataki och Sebass.

Tack lottas599
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Vi var här med företaget. Mycket bra mat och bra service. Drinkarna var goda och de hade Tomislav öl. Lätt en femma med tanke på prisnivån.

Tack Henrik U
Omdömet skrevs 24 september 2019 från mobil enhet

Så bra service. God röra till det hemlagade brödet, procecco passade utmärkt. Förrätten var god tonfisk medans varmrätten var en magiskt god musseltagiatelle med chili och vitlök

Tack kjanwald
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2019

Thank You for Your kind review - we try hard to satisfy our guests!

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!