“Fantastisk lunch!”
Omdöme om Obid

Obid
Rankad som nr 2 av 37 Restauranger i Brela
Omdömet skrevs 30 september 2019 från mobil enhet

Vi var fem tjejer som fick en fantastisk upplevelse
Vi åt en jättegod lunch med Tuna Tataki och Sebass.

Tack lottas599

Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Vi var här med företaget. Mycket bra mat och bra service. Drinkarna var goda och de hade Tomislav öl. Lätt en femma med tanke på prisnivån.

Tack Henrik U
Omdömet skrevs 24 september 2019 från mobil enhet

Så bra service. God röra till det hemlagade brödet, procecco passade utmärkt. Förrätten var god tonfisk medans varmrätten var en magiskt god musseltagiatelle med chili och vitlök

Tack kjanwald
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2019

Thank You for Your kind review - we try hard to satisfy our guests!

Omdömet skrevs 13 september 2019

Fräscht, bra mat, trevlig personal. var där två gånger och var nöjd båda kvällarna. Kom tidigt, det blir snabbt fullt.

1  Tack Åsa H

Thank You for Your kind review - we try hard to satisfy our guests!

Omdömet skrevs 11 september 2019 från mobil enhet

Missa inte denna restaurang! Deras tryffelravioli ”is to for for”! Och vänta inte till sista kvällen, troligtvis vill ni gå tillbaks.

Tack 238madelenel

Thank You for Your kind review - we do everything to keep Your experience on the highest level!

Resenärer som tittade på Obid tittade också på

Baska Voda, Split-Dalmatiens län

Besökt Obid? Berätta vad du tyckte!